مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: نباید با یک برد مقابل سیاه‌جامگان بگوییم اتفاق خاصی رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: با توجه کمبودهای تیم و در غیاب چند بازیکن، فکر می‌کنم نمایش خوب و تماشاگر پسندی را اجرا کردیم. بازی‌های ابتدایی فصل همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد، اما خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را در روزی که موقعیت‌های زیاد دیگری برای گلزنی داشتیم، کسب کردیم.

وی ادامه داد: ما بازیکن محروم و مصدوم زیادی داریم که به امید خدا پس از اضافه شدن آنها استقلال در این فصل شرایط بسیار بهتری خواهد داشت.‌ در هر صورت موقعیت‌هایی بود که توانستم با کمک دیگران تبدیل به گل کنم هر چند موقعیت‌های دیگری نیز در اختیار داشتم که می‌توانستم گل‌های دیگری نیز بزنم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو با تمرکز بالاتر بتوانم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانم.

شهباززاده درباره شرایط استقلال پس از نخستین دیدار گفت: همان‌طور که مظلومی گفت تیم ما هنوز کار دارد و معتقدم تیم هنوز نیاز به شرایط بهتری دارد. با یک بازی نمی‌شود در مورد آینده حرف زد. بازی‌های سختی پیش روی ماست که باید خود را برای آن دیدارها آماده کنیم.

بهترین گلزن فصل گذشته درباره وضعیت حریف روز گذشته استقلال اظهار داشت: معتقدم سیاه‌جامگانی‌ها با توجه به اینکه تمرینات خود را دیر شروع کردند تیم مدنظر خود را در اختیار ندارند و حدس می‌زنم در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

او با تأکید بر اینکه نباید با یک بازی بگوییم که اتفاق خاصی رخ داده است، افزود: فصل بسیار سختی پیش روی ماست و نباید بعد از این برد از کار کردن دست بکشیم. برای موفقیت در این فصل نیاز به تلاشی دوچندان داریم.

گلزن استقلالی‌ها درباره اینکه با این دو گل برای دیگر مهاجمان خط و نشان کشیده است، تصریح کرد: من برای موفقیت استقلال تلاشم را کرده و سعی می‌کنم وظایف خود را انجام دهم. من از ابتدا در تمرینات حضور داشتم و شرایط بدنی و آمادگی خوبی دارم که البته برای بهتر شدن نیز تلاش خواهم کرد.

شهباززاده تصریح کرد: من وظیفه خود می‌دانم از تمامی افراد به خصوص استقلالی‌ها که در هفته گذشته از من در جریان انتخاب بهترین‌های لیگ حمایت کردند، تشکر کنم. امیدوارم با عملکردم بتوانم پاسخ حمایت آنها را بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.