سرمربی رئال مادرید در مورد احتمال پیوستن دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به این تیم اظهارنظر جالبی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید عصر روز (پنجشنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود در چین به مصاف میلان رفت و حریف ایتالیایی خود را پس از تساوی بدون گل در پایان وقت معمول بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست داد تا به مقام نخست تورنمنت سه‌جانبه جام قهرمانان بین‌المللی در این کشور شرق آسیایی برسد. سفیدپوشان مادریدی در بازی نخست خود در این تورنمنت ۳ بر صفر اینتر را شکست داده بودند و میلان نیز یک بر صفر از سد همشهری‌اش گذشته بود.

رافائل بنیتس در پی برتری شاگردانش مقابل روسونری در پاسخ به پرسش خبرنگاران که «آیا داوید دخه‌آ به رئال مادرید خواهد پیوست؟»، گفت: این پرسشی است که باید از فن‌خال و دخه‌آ بپرسید. من دروازه‌بان بزرگی به نام کیلور ناواس دارم که در نیمه اول این بازی درون دروازه ایستاد، دروازه‌بان خیلی خوب دیگری به نام کیکو کاسیا هم داریم که در نیمه دوم مسئول حفاظت از دروازه‌مان بود و در کنار این دو، یک دروازه‌بان خیلی خوب دیگری به نام پاچکو روی نیمکت‌مان داریم.

سرمربی پیشین تیم‌های ناپولی و لیورپول در ادامه در خصوص احتمال جذب بازیکنان جدید هم اظهار داشت: ما ترکیب خوبی داریم و باید با آنها کار کنیم. اگر بازیکنان دیگری هم به جمع ما اضافه شوند به آنها خوش‌آمد می‌گوییم، ولی باید از بازیکنانی که داریم، بهتر باشند. صحبتی هم که بین من و خوسه آنخل سانچس (معاون اول و مدیر اجرایی باشگاه) و فلورنتینو پرس رد و بدل شد، بین ما خواهد ماند.

وی با پرداختن به تحلیل بازی شاگردانش مقابل میلان عنوان کرد: ما با میلانی بازی کردیم که از شش هفته پیش در چین بوده و به جایی دیگر سفر نکرده بود و طبیعی بود که به همین خاطر بازیکنان این تیم ریتم بهتری نسبت به ما داشته باشند و فشار بیاورند. به هر حال بازی آسانی نبود. در نیمه دوم اما میلان ریتمش کمی کُند شد و همین سبب شد تا توپ و میدان را بهتر کنترل کنیم.

بنیتس در خصوص بال ولزی خود که در بازی با میلان پشت کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در مرکز زمین و در پست هافبک نفوذی بازی کرد، گفت: بیل به خوبی به وظیفه‌اش عمل کرد. او سخت تلاش کرد و در پستی بازی کرد که بیشتر درگیر بود و کمتر متکی به نوع بازی تیم. گرث بازیکنی است که به فضاهای پیش‌روی خود هجوم می‌برد و بین خطوط هم خوب حرکت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.