رم ایتالیا با دو بازیکن از منچسترسیتی و چلسی به توافق نهایی رسیده است و به نظر حضور انمها در این تیم برای فصل جدید قطعی است.

به گزارش ایسنا، رم ایتالیا تلاش زیادی می کند تا بتواند هر طور شده قهرمانی را در فصل جدید از یوونتوس پس بگیرد. آنها به این منظور تلاش خود را برای جذب چند بازیکن جدید اغاز کردند.

پس از انکه رم هفته گذشته موفق شد شزنی دروازه‌بان آرسنال را جذب کند، اینبار به سراغ دو ستاره دیگر از دو تیم انگلیسی رفته است.

پایگاه اینترنتی "اسکای اسپورت" ایتالیا از نهایی شدن توافق ژکو با باشگاه رم خبر داد و اعلام کرد که این مهاجم سرشناس به زودی به رسانه‌ها معرفی می شود و فصل آینده را با پیراهن این تیم ایتالیایی به میدان خواهد رفت.

پیش از این میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی رم اعلام کرد که ژکو دوست دارد برای رم بازی کند و حتی حاضر است که دستمزد خود را برای بازی کردن در این تیم ایتالیایی کاهش دهد. از آن زمان به بعد موضوع پیوستن ژکو به رم قوت گرفت.

ژکو که در فصل گذشته تنها ۱۱ بار از ابتدا همراه تیمش در لیگ برتر حضور داشت، احتمالا پس از استفان یووتیچ به دومین مهاجم باشگاه تبدیل می شود که سیتی را ترک می کند. گفتنی است باشگاه رم اخیرا وویچک شزنی را از آرسنال جذب کرده و بعید به نظرنمی رسد به زودی محمد صلاح را از چلسی جذب کند.

به گزارش پایگاه اخبار فوتبال ایتالیا محمد صلاح ستاره مصری چلسی که نیم فصل دوم به صورت قرضی در فیورنتینا بازی کرد در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی خود همراه تیم جدیدش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.