سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواستیم از اولین دیدارمان در پانزدهمین دوره لیگ برتر ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین فرکی در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر پس از تشکر از خبرنگاران به خاطر حمایتی که سال قبل از سپاهان انجام دادند، خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان نسبت به سال قبل تیمی متفاوت بود، آنها بسیار جوان هستند و انگیزه بالایی دارند که این مسئله می‌تواند هر تیمی را اذیت کند، در اولین بازی نیاز به کسب ۳ امتیاز داشتیم و باید در ۴ هفته اول امتیازات را جمع کنیم، به استقلال خوزستان و عبدالله ویسی بخاطر تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم و آنها می‌توانند برای هر حریفی خطرناک باشند.

وی افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم در مسابقات اول استرس و فشار بالا است استقلال خوزستان هم می‌توانست در این بازی گل‌زنی کند از بازیکنان تیم و همچنین شهاب گردان به خاطر عملکرد خوبشان تشکر می کنم ما با یک کار جمعی توانستیم برنده شویم و از این بابت خوشحالیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان با داور زیاد صحبت می کنند تاکید کرد: ما این مشکل را پارسال هم داشتیم. این مساله ممکن است به تیم خودمان لطمه بزند باید نوع نگاهمان را تغییر بدهیم وقتی با داور صحبت می کنیم تمرکز او را برهم می‌زنیم و ممکن است اشتباه داور به ضرر ما شود در بازی خانگی نباید این اختلاف‌ها صورت بگیرد و امیدوارم در آینده نسبت به قبل با داور کمتر صحبت کنیم. 

فرکی در رابطه با دیدار بعدی سپاهان مقابل ذوب آهن تصریح کرد: این یک مسابقه خاص برای هوادارن هر دو تیم است و می‌تواند به نوعی سوپر جام فصل قبل باشد. من برای ذوب آهن و مدیرعامل این تیم سعید آذری احترام قایلم. با اعضای هیات مدیره این باشگاه آشنا هستم و می دانم آنها از زحمت کشان فوتبال هستند امیدوارم مسابقه هفته اینده تماشاگر پسند شود و هر کسی که بهتر بازی کند به پیروزی برسد.

وی در مورد اینکه بازیکنان سپاهان زیاد تغییر جا می‌دادند عنوان کرد: خودم خواستم که این اتفاق بیفتد و با این اقدام تمرکز حریف را به هم بزنیم می‌خواستیم عملکردمان یکنواخت نباشد به همین خاطر این کار را انجام می‌دادیم. 

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش عنوان کرد: پادوانی به دلیل مصدومیت بازی نکرد، حبیب گردانی عملکرد خوبی داشت او بعد ازمدتها به میدان می‌رفت. گردانی دیر به تیم اضافه شد و در ترکیه هم با مصدومیت روبرو شد ولی انگیره فراوانی دارد که شایستگی اش را نشان دهد مطمئنم در آینده بهتر خواهد شد. نجفی بازیکن جوان تیم که به جای خلغتبری وارد زمین شد بسیار خوب بازی کرد همچنین فضیل دیروز مصدوم شد و آن را از ترکیب خارج کردیم میلاد سرلک به جای او به میدان رفت که از این فرصت خوب استفاده خوبی کرد و نمره قبولی گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.