سرمربی رئال مادرید پس از جنجال های اخیر با ژوزه مورینیو تاکید کرد فقط در مورد فوتبال است که اظهار نظر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید و میلان در دیداری دوستانه در کشور چین، امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت. رافائل بنیتس پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوال های خبرنگاران پاسخ گفت.

بنیتس در مورد احتمال خرید داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد گفت: تیم فوق العاده ای در اختیار دارم که هر روز با آنها تمرین می کنم. تلاشم این است که تیمم بهترین عملکرد را داشته باشد و تیمم را به پیشرفت قابل توجهی برسانم. تنها کاری که در حال حاضر انجام می دهم این است که روی تیمم تمرکز کرده ام و سعی می کنم تیمم را هر روز بهتر از روز گذشته کنم.

جنجال هایی در مورد بنیتس و ژوزه مورینیو طی روزهای اخیر در رسانه ها منتشر شده اند. همسر بنیتس به صحبت در مورد مورینیو پرداخته است. او گفته بود: «اشتباه هایی که مورینیو در رئال مادرید انجام داده بود را همسرم (رافا) اصلاح می کند.» مورینیو نیز در پاسخ به همسر بنیتس گفت: «همسر بنیتس بهتر است به جای اظهار نظر در مورد من به فکر رژیم غذایی رافا باشد.» وقتی از بنیتس در مورد این صحبت ها سوال پرسیده شد، وی در پاسخ گفت: مربی رئال مادرید هستم. فوتبال را دوست دارم. به همین دلیل فقط فوتبال را می بینم و تنها به فوتبال اهمیت می دهم.

مورینیو زمانی که هدایت اینتر ایتالیا را به دست گرفت، این تیم را در سال ۲۰۱۰ به فتح سه گانه رساند. پس از مورینیو، بنیتس هدایت اینتر را به دست گرفت اما روی نیمکت این تیم موفق عمل نکرد. آقای خاص پس از آنکه بنیتس چند ماه بعد از اینتر اخراج شد به رسانه ها گفته بود که این مربی اسپانیایی تمام کارهایی که او در اینتر انجام داده بود را خراب کرده است. وقتی از بنیتس در مورد آن اظهار نظرها هم سوال شد، وی در واکنش به آن عنوان کرد: در حال حاضر خودمان را برای رویارویی با میلان در تور پیش فصل آماده می کنیم. همه چیز هم خوب است. اکنون باید در مورد رئال مادرید حرف بزنم و در مورد آینده این تیم.

بنیتس در مورد اینکه برنامه های تیمش در رویارویی با میلان چه خواهد بود نیز اظهار داشت: هنوز برنامه ای نریختم که با چه ترکیبی مقابل میلان قرار خواهیم گرفت. تمرین های خوبی را پشت سر گذاشته ایم. اعتماد به نفس بسیار بالایی در کل تیم وجود دارد و همین مساله کارم را برای انتخاب ترکیب نخست مقابل میلان سخت می کند. گرما و رطوبت بالای هوا مجبورم می کند ترکیب را با کمی تغییر به میدان بفرستم. مساله اصلی این است که هر بازیکنی در ترکیب به میدان می رود، تلاش کند بهترین نمایش خود را ارائه کند. ترکیب نخست تیم برایم اهمیت زیادی ندارد.

بنیتس افزود: میلان باشگاهی است که خیلی دوستش دارم. تلاش زیادی کردند که پیشرفت کنند. بازیکنان و مربی بسیار خوبی در اختیار دارند. فصل گذشته هم با توجه به شرایطی که داشتند، خوب نتیجه گرفتند. اطمینان دارم در آینده هم نتیجه خوبی می گیرند.

بنیتس در مورد این که تیمش می تواند در این فصل جام بگیرد نیز گفت: هدف ما در هر فصل در رئال مادرید یک چیز است. اینکه خوب بازی کنیم و جام بگیریم. البته این مساله فشار را برای من زیاد نمی کند. فشاری که در باشگاه رئال مادرید انتظارش را داشتم همین است. تمام بازیکنان نقش مهمی دارند. کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل، خامس رودریگس و سایرین، همه شان نقش مهمی در ترکیب تیم ما خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.