مديران عامل باشگاه هاي تهراني ليگ برتر با حضور در نشستي با مشاور وزير و مديركل ورزش و جوانان استان تهران درخصوص تدبير و تعامل در حمایت از تیم های تهرانی به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حميدرضا گرشاسبي با دعوت از چها ر مدير عامل باشگاه هاي نفت(قنبر زاده)، نماينده سايپا(سجادي)، پرسپوليس(طاهري) و استقلال(افشارزاده)، خواستار تعامل بيشتر باشگاه هاي حاضر در ليگ هاي كشور با اداره كل و حمايت مديران ورزش استان از تيم هاي تهراني شد.

در این جلسه که با حضور میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل و شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران برگزار شد، مشاور وزير و مدير كل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به حمايت كامل از تيم‌هاي تهراني حاضر در ليگ هاي ورزشي كشور، گفت: يك سوم تيم هاي تهراني در ليگ برتر حضور دارند، ولي نقش خاصي در فدراسيون و سازمان ليگ ندارند. در اين راستا ما با تعامل و همكاري مي توانيم از حق تيم هاي تهراني دفاع كنيم.

وی افزود: تا به حال چنين نشست هايي نبوده، اما با تجريه اي كه در استان خوزستان داشتيم و نتيجه خوبي هم گرفتيم، تصميم داريم اين نشست هاي تعاملي را ادامه دهیم.

گرشاسبي گفت: هر جا احساس كرديد ما مي توانيم كمك كنيم با تمام توان از تيم هاي تهراني حمايت خواهيم كرد، اما از شما هم مي خواهيم كارهاي زير بنايي كرده و براي نجات فوتبال استان تهران به تيم ملي كمك كنيد، چرا كه نبايد حسرت پنجاه سال گذشته را دائماً‌ بخوريم.

مديركل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به كمك هاي اداره كل افزود: بخشي از زير ساختارها را ما به دنبالش خواهيم بود و با هماهنگي با استانداري و نمايندگان مجلس و شوراي شهر از حقوق تيم هاي تهراني دفاع خواهيم كرد.

گرشاسبي ادامه داد: هدف از برگزاري چنين نشست هايي حمايت اداره كل به عنوان يار كمكي در كنار تيمهاي حاضر در ليگ برتر و ديگر ليگ هاست و هر جا حس كرديد فدراسيون حقي را از تيم هاي تهران گرفته ما آمادگي داريم با توان كامل حامی شما باشیم تا اين تيمها، هم به حق خود دست يابند و هم دل مردم تهران و هواداران ميليوني خود را شاد كنند.

در ادامه اين جلسه مديران عامل باشگاه با قدردانی از برگزاري چنين جلسه اي، نظرات خود را اعلام كردند.

سجادي نماينده باشگاه سايپا با ابراز خرسندي از برگزاري چنين جلسه اي گفت: تا به حال چنين جلسه اي نداشتيم و از آن استقبال خواهيم كرد.

وی در ادامه از ميزباني سايپا در اسلامشهر از تيم هاي ليگ برتري در فصل جاري گفت و خواستار حمايت مديركل و دیگر مسئولان اداره كل از این باشگاه شد. همچنين استفاده از ظرفيت شبكه پنج و راديو تهران براي پوشش خبري از نكات ديگر سخنان سجادي بود.

طاهري مديرعامل باشگاه پرسپوليس نيز تاکید كرد که اداره كل نماينده مقاصد مشترك باشگاه ها براي رسيدن به جايگاه اصلي ورزش تهران در كشور است، لذا بايد سازماندهي کرد و تشكيلاتي كار شود و براي دفاع از حقوق تيم هاي تهراني، مجمع باشگاه هاي استان تهران با دبيركلی و محوريت مدير كل ورزش و جوانان استان تهران تشكيل گردد كه مورد موافقت جمع حاضر قرار گرفت.

قنبرزاده مديرعامل باشگاه نفت هم ضمن قدردانی از برگزاري چنين جلساتي گفت: تيم هاي تهرانی مشكلات بسياري دارند كه باید با حمايت هاي مديران استاني برطرف شود.

وی به حمایت نمايندگان و استاندار تبريز از تيم تراكتورسازي و همدلی و همراهی آنان گفت و تاکید کرد که در تهران چنين چيزي وجود ندارد و اميد است اين اتفاق بيفتد.

افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال نيز با اشاره به مشكلات موجود گفت: ما و پرسپولیس زير مجموعه وزارت هستيم و اميد داريم نگاه ويژه اي به اين دو باشگاه شود. مشكلات مالي تنها بخشي از اين موارد است، چرا كه براي رسيدن به هدف مي بايست همزمان در چند جبهه جنگيد. ما نيز از اين نشست ها حمايت خواهيم كرد، چرا كه همراهي و همدلي باشگاه هاي تهراني باعث شكوفا شدن فوتبال تهران و ملي خواهد شد.

در پايان اين جلسه مقرر شد دومين نشست مشترك باشگاه هاي تهرانی ليگ برتري به ميزباني باشگاه سايپا در محل اين باشگاه برگزار گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.