تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که چهار بازیکن این تیم به خاطر آسیب دیدگی جدا از سایرین دویدند و مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو زودتر از سایرین به محل تمرین آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز سه شنبه استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در این تمرین خسرو حیدری، میلاد شیخ فخرالدینی، میثم مجیدی و ریوالدو بازیکنانی بودند که با دستور کادر پزشکی فقط دور زمین دویدند.

در ابتدای تمرین مظلومی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس آبی پوشان زیر نظر کادر فنی، تمرینات تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل سیاه جامگان انجام دادند.

سوژه امروز بازیکنان استقلال دریافت بخشی از مبلغ قراردادشان بود که خوشحالی آنها را در پی داشت.

وحید طالب لو و مهدی رحمتی دو دروازه بان استقلال ۴۵ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در زمین شماره ۲ حاضر شده و تمرینات ویژه ای را انجام دادند تا برای دیدار مقابل سیاه جامگان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

همچنین جاسم کرار با فرزندش در تمرین حضور پیدا کرد و پسر و پدر پا به پای هم در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند.

 آخرین تمرین استقلال قبل از اعزام این تیم به مشهد مقدس، فردا ساعت ۱۱ صبح در زمین شماره ۲ آزادی برگزار خواهد شد و سپس اعضای تیم به فرودگاه مهرآباد خواهند رفت.

 تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز پنجشنبه و از ساعت۱۸:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد از هفته اول لیگ پانزدهم به مصاف سیاه جامگان خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.