هافبک رومانیایی پیشین تیم فوتبال یوونتوس از زلاتان ابراهیموویچ به عنوان بهترین هم‌تیمی‌اش یاد کرد و از واقعیت جالب درباره این مهاجم سوئدی پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریان موتو، هافبک هجومی پیشین یوونتوس که در فاصله‌ سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ با زلاتان ابراهیموویچ در بیانکونری هم‌تیمی بود، گفت که این بازیکن سوئدی بهترین هم‌تیمی بوده که در تمام دوران بازیگری‌اش داشته است.

موتو درباره ایبرایی که اکنون برای تیم پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند، عنوان کرد: انتخاب یک نفر از هم‌تیمی‌هایم به عنوان بااستعداد‌ترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده‌ام، سخت است اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، آن شخص ابراهیموویچ خواهد بود.

موتو در ادامه فاش کرد که در دوران حضورش در یوونتوس، هنگام بازی‌های خارج از خانه یووه در محل اقامت تیم با ایبرا هم‌اتاق بوده است و خاطره‌ای جالب را از آن دوران به یاد آورد.او گفت: در یوونتوس زلاتان هم‌تیمی من بود. یک بار او نیمه شب از خواب پرید و به من گفت: آدی بیدار شد. من کابوس دیدم. خواب دیدم که رونالدو بهتر از من است.

موتو ادامه داد: به زلاتان گفتم آرام باشد و به او اطمینان خاطر دادم که او بهترین بازیکن نسل خودش است. او همیشه به هدف پیشرفت و ارتقای بازی‌اش تلاش می‌کند. بازیکنان نظیر ابراهیموویچ که این اندازه برای فوتبال اشتیاق و  انگیزه داشته باشند، کم دیده‌ام.

موتو به این موضوع که ابراهیموویچ رونالدوی برزیلی یا رونالدوی پرتغالی را در کابوسش دیده است،  اشاره‌ای نداشت. در زمان بازیگری ابراهیموویچ در یوونتوس، رونالدوی برزیلی در رئال‌مادرید مهره‌ای تأثیرگذار بود و کریستیانو رونالدو هم در ابتدای دوران درخشش‌اش در منچستریونایتد قرار داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.