پیروزی رئال مادرید مقابل اینتر و دیدار دوستانه تیم‌های چلسی و بارسلونا از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به خامس رودریگس و پیروزی رئال مادرید اختصاص داد. رئال مادرید در دیداری دوستانه با ۳ گل اینتر را مغلوب کرد. خامس با این که دیر به تیم ملحق شد اما در این بازی موفق به گلزنی شد.

معارفه ساویچ بازیکن جدید آتلتیکو مادرید و دیدار دوستانه این تیم از دیگر عناوین این روزنامه است.

مارکا به جریمه تیم‌های بارسلونا، بیلبائو و فدراسیون فوتبال اسپانیا اشاره کرد. کمیته ضد نژادپرستی و خشونت به دلیل هو کردن سرود ملی اسپانیا توسط تماشاگران این دو تیم در دیدار نهایی کوپا دل‌ری بارسلونا را ۶۶ هزار، بیلبائو را ۱۸هزار و فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۱۲۳ هزار یورو جریمه کرد.

پیروزی رئال مادرید تیتر نخست روزنامه آ اس هم هست. خامس، خسه و واران گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. کاسیا دروازه‌بان جدید رئال مادرید در نیمه دوم به میدان رفت.

دیدار تیم‌های بارسلونا و چلسی از عناوین دیگر این روزنامه است. پس از ۸۲۸ روز دوباره بارسلونا در مقابل مورینیو قرار می‌گیرد.

این روزنامه به امضای قرارداد منچستریونایتد با رومرو، دروازه‌بان آرژانتینی اشاره دارد که این موضوع دخیا را به رئال مادرید نزدیک‌تر کرد.

روزنامه اسپورت عنوان نخست خود را به دیدار تیم‌های بارسا و چلسی اختصاص داد. این بازی که بامداد فردا برگزار می‌شود، اولین رویارویی انریکه و مورینیو است.

تیتر نخست روزنامه موندو دپورتیوو به پدرو و نولیتو اختصاص دارد. بازیکن بارسلونا اصرار به ترک بارسا دارد ولی باشگاه می‌خواهد که او در سوپرکاپ اروپا بازی کند. در صورت جدایی این بازیکن نولیتو جایگزین او خواهد شد.

مصاحبه موندو با اینیستا از عناوین این روزنامه است. هافبک اسپانیولی بارسا گفت: سیستم لوئیس انریکه من را اذیت نمی‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.