ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن به شیوه‌ای جالب برخی از ستارگان دنیای فوتبال از جمله هم‌تیمی قدیمی‌اش در بارسلونا، ستاره پرتغالی رئال و نیز آقای خاص را توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ در گفت‌و‌گو با مجله اسپورت ایلوستریتد (SI) آمریکا با تست جالبی از سوی خبرنگاری که با او مصاحبه می‌کرد، مواجه شد که در آن مهاجم سوئدی PSG می‌بایست برای هر یک از نام‌هایی که می‌شنید توصیفی یک کلمه‌ای انجام دهد.

خبرنگار مجله SI نام ۱۰ شخص و شی را ذکر کرد که هشت تن از آنها ستارگان دنیای فوتبال بودند و خود ایبرا هم یکی از آنها. مهاجم پیشین میلان پاسخ‌‌های جالبی داد به خصوص زمانی که نام خودش برده شد. او هر یک از اسامی زیر را اینگونه توصیف کرد:

لئو مسی؟- عالی!کریستیانو رونالدو؟- خوبژوزه مورینیو؟- قدرتپپ گواردیولا؟- یک مربی خوب و یک شخصیت بدکتاب شرح حال خودت؟ (من زلاتان ابراهیموویچ هستم)- حیرت‌آور!لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS)؟- پیشرفتدیوید بکام؟- انسانی فوق‌العادهاوگوچی اونیوو (مدافع تیم ملی آمریکا که در چند تیم اروپایی از جمله چارلتون اتلتیک، میلان، مالاگا و ... بازی کرده است)؟- شخصیتی قوی.کلینزمن (سرمربی تیم ملی آمریکا)؟بازیکنی خوب!زلاتان ابراهیموویچ؟- استثنایی!

ابراهیموویچ سپس به موضوعات دیگری همچون جایگاه فوتبال و نیز فساد برخی از مسئولان فیفا اشاره داشت. او تأکید کرد: فوتبال یک آیین است و از ورود هر کسی به آن استقبال می‌شود. در مورد فساد فیفا هم نظری ندارم، چون من در زمین بازی هستم نه در ادارات. با این حال اگر راستش را بخواهید می‌گویم این مشکل خود مسئولان است و به من ربطی ندارد. وظیفه من این است که فوتبال بازی کنم و کاری انجام دهم که مردم از تماشای بازی‌های فوتبال لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.