مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تغییراتی که در چند وقت اخیر در استقلال اهواز ایجاد شده به خاطر عملکرد بد تیم در فصل‌های اخیر است.

محمد ارشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چرا مسئولیت مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز را پذیرفت، گفت: همانطور که می‌دانید همیشه به ما چوب سیاسی بودن می‌زنند اما ما ورزشکار هم بودیم و به موفقیت ورزش علاقه داریم. فعالیت ما بیشتر در راستای فرهنگی ورزشی بوده و دوست داشتم در این چارچوب هم خدمت کنم.

وی افزود:‌محمد ملکی سهامدار باشگاه استقلال اهواز از دوستان من است. همچنین خودم جنوبی هستم و مردم خونگرم اهواز را به خاطر مهربانی و شجاعت‌شان دوست دارم. به همین خاطر با علاقه فراوان حضور در این سمت را پذیرفتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در ارتباط با اینکه چرا این باشگاه در یکی دو هفته اخیر با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته این تیم با حواشی زیادی روبرو بوده و تغییرات اخیر در همین راستا به وجود آمده است اگر عملکرد خوبی وجود داشت تیمی که در سال ۱۳۲۷ شکل گرفته و سال‌ها عملکرد بسیار مناسبی داشته را به سمت سقوط به دسته دو و دسته سه نمی‌بردند. به همین خاطر مالکین جدید مجبور بودند به خاطر مصلحت و اینکه باشگاه به شرایط خوبی برسد و بتواند در رتبه اول تا هشتم قرار بگیرد این تغییرات را اعمال کند. حق هر مسئولی است که تغییرات مدنظرش را انجام دهد و یک روح تازه در کالبد و خون مجموعه مدنظرش بدمد.

ارشدی در ارتباط با اینکه تیمی را در اختیار گرفته که قبل از او افراد دیگری آن را بستند و آیا می‌توانند مسئولیت نتایج آن را بپذیرد، تصریح کرد: البته بنده به عنوان هیأت مدیره در جریان امور تیم بودم. به سرمربی تیم و افرادی که در مدیریت باشگاه بودند اعتماد دارم. خوشبختانه تیم خوبی بسته شده و تمام تلاش ما این است که در تمام مسابقات وارد حاشیه‌های فوتبال نشویم. حق طبیعی مردم خوب خوزستان است که ۷۰ درصد تیم شان اهل این استان باشند. وقتی بازیکن بومی منطقه باشد ارتباط بهتری با هواداران برقرار می‌کند.

وی تاکید کرد: شما می‌دانید لیگ ۹۳ و ۹۴ کیفیت خیلی خوبی نداشت. ما به دنبال جوانگرایی هستیم تا به وضعیت بهتری برسیم. شما می‌دانید استقلال و پرسپولیس به خاطر اینکه اقدام به جوانگرایی نکردند نتوانستند در سال‌های اخیر کیفیت خوبی داشته باشند و هر وقت آنها بد کار کردند افت‌شان روی کل فوتبال ایران تاثیر گذاشته است. ما می‌خواهیم کیفیت تیم‌مان در سال‌های آینده بالا ببریم و استقلال اهواز را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در لیگ پانزدهم چه جایگاهی برای تیم شان متصور هستند، عنوان کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران بوده و هست و این تیم جزو ۳-۴ باشگاه پر هوادار ایران است. استقلال اهواز سابقه‌ای ۸۰ ساله دارد و با توجه به پتانسیل و سابقه‌ای که ما داریم می‌خواهیم در یک فضای همدلی جزو تیم‌های خوب سال آینده باشیم.

مدیرعامل استقلال اهواز در پایان گفت: برای دوستان رسانه‌ای آرزوی توفیق می‌کنم و از آنها می‌خواهم تیغ تیز انتقاداتشان را به سمت ما نگیرند البته از انتقاد سازنده همیشه استقبال کرده‌ایم چرا که می‌دانیم دوستان رسانه‌ای بانیت خیر انتقاد می‌کنند. همچنین از مردم خوزستان می‌خواهم استقلال اهواز را مورد حمایت قرار دهند. آنها جزو پرشورترین و باذوق‌ترین مردم دنیا هستند و مطمئنا حضورشان باعث بالا رفتن توان تیمی استقلال اهواز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.