سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در فصل جاری هدفمان تثبیت شخصیت تیمی باشگاه پدیده است تا مشکلات سال قبل تکرار نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در مصاحبه با برنامه رادیو ورزش در مورد اینکه فصل قبل پدیده شرایط پرنوسانی داشت و چه شد که هدایت این تیم را برعهده گرفته است خاطرنشان کرد: همانطور که گفتید پدیده در سال اول حضورش با مشکلاتی روبرو شد. پدیده کار را بسیار خوب آغاز کرد اما در ادامه با مشکلاتی روبرو شد و نتوانست به روند خود ادامه دهد. امسال در صحبتی که با مدیران پدیده داشتیم هدفمان بیشتر تثبیت شخصیت تیمی پدیده است تا مشکلاتی که سال قبل داشتیم تکرار نشود.

وی افزود: زمانی که به این تیم اضافه شدم علیرضا مرزبان سرمربی قبلی پدیده شخصا تصمیم به جدایی گرفت و پس از آن بنده به این تیم اضافه شدم. در این مدت محسن یوسفی به تیم ما اضافه شد و سپس به اردوی ترکیه رفتیم. تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی در این کشور داشتیم. هرچند که زمان کافی را دراختیار نداشتیم. در شرایط موجود توانستیم بهترین بهره‌برداری را انجام دهیم و اکنون برای شروع مسابقات آمادگی داریم.

مهاجری در رابطه با اینکه چه بازیکنانی را برای لیگ جدید به خدمت گرفتند‌، تصریح کرد: محسن یوسفی، حسین بادامکی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده و ... را به تیم اضافه کردیم. چند بازیکن هم قبل از حضورم از تیم جدا شدند که چون حضور ذهنی نسبت به آنها ندارم ترجیح می‌دهم در این ارتباط صحبت نکنم. در کل امیدوارم بتوانیم با حضور اعضای جدید و قدیم تیم خوبی را ساخته و آماده کنیم. البته اکنون زود است که بخواهیم در مورد شرایط پدیده صحبت کنیم. البته بازیکنانمان آماده هستند و در هفته اول به مصاف پرسپولیس می‌رویم و باید خودمان را آماده کنیم.

سرمربی پدیده در مورد جدایی رضا حقیقی، محمد غلامی و نظری تصریح کرد: این دوستان قبل از حضورم در پدیده از پدیده جدا شدند.

وی در مورد اعضای کادر فنی پدیده یادآور شد: علی نظرزاده، صداقت و هاروت آورامیان را به عنوان مربی گلرها داریم. رضا میرزاییان هم در کادر فنی ما حضور دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.