مسئول گروه تکنیکی فوتسال کنفدراسیون آسیا با بیان اینکه نماینده ایران و ژاپن فینالیست جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد، گفت: این مسابقات مثل لیگ برتر نیست که بتوان با پرتاب بطری نتیجه گرفت!

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که از جمعه این هفته در اصفهان آغاز می‌شود، اظهار کرد: تمام تیم‌های آسیایی از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند برای همین به نظر می‌رسد سطح مسابقات بالا باشد. تنها تیمی که بازیکن خارجی ندارد، تیم تاسیسات ایران است ولی مشخص است که نماینده ایران یک سر و گردن بالاتر از تیمهای دیگر است. بعد از تاسیسات هم تیمهای ناگویا و چونبوری تایلند قرار دارند.

مسئول گروه تکنیکی فوتسال AFC ادامه داد: البته چونبوری تایلند هم دو بازیکن اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد و این می‌تواند خبر خوبی برای تیم تاسیسات باشد. در هر صورت از نظر من فینال جام باشگاه‌های آسیا بین تاسیسات دریایی و ناگویای ژاپن برگزار می‌شود.

شمس درباره اینکه وحید شمسایی سرمربی تاسیسات گفته بود «برخی به خاطر ۸ هزار دلار پرچم ایران را کنار گذاشتند»، گفت: اول از همه باید بگویم من هیچ ارتباطی با القادسیه ندارم. من سه سال در کویت بودم و کویتی‌ها همیشه به من لطف داشتند ولی من در حال حاضر ارتباطی با این باشگاه ندارم. به نظرم  دوستان از الان دنبال بهانه برای باختهایشان هستند تا اگر شکست خوردند، آنرا گردن دیگران بیندازند.

وی افزود: بعضی‌ها مدام می‌گویند ما فیلم بازی حریفان را نداریم. اصلا نیازی به فیلم نیست. وقتی مسابقات شروع شود، تیمها می‌توانند خودشان به شناخت برسند. ضمن اینکه مسابقات لیگ کویت از شبکه‌های بین المللی پخش می‌شود و دوستان اگر زرنگ بودند می‌توانستند از این طریق تیم القادسیه را بشناسند. شاید آنها از چنین چیزی بی نیاز باشند چون در لیگ داخلی دنبال مسائل فنی نیستند و همین هفته هم با پرتاب بطری به داخل زمین پیروز شدند ولی آنها باید بدانند که جام باشگاه‌ها مثل لیگ برتر نیست که بتوان با پرتاب بطری نتیجه گرفت!

مسئول گروه تکنیکی فوتسال AFC در پایان گفت: من چهارشنبه هفته گذشته اصفهان بودم و سپس به تهران بازگشتم. روز چهارشنبه این هفته به همراه سایر اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی اصفهان خواهم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.