سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: ما در حال حاضر ۵ بازیکن از تیم ملی جوانان را در تیم اصلی‌مان داریم که نشان می‌دهد تیم ما به جوان‌گرایی نیز اعتقاد ویژه‌ای را دارد.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: در چند وقت اخیر تمرینات بسیار خوب و منظمی را داشتیم که به‌واسطه همین تمرینات خوب و منظم توانسته‌ایم به ۶۰ درصد آمادگی برسیم.

وی افزود: تنها مشکلی که ما در حال حاضر داریم مشکل عدم هماهنگی کامل در بین بازیکنانمان است که به دلیل انجام بازی‌های تدارکاتی نه چندان زیاد به وجود آمده است که اگر بازیکنانمان ۴-۳ بازی در کنار هم‌بازی کنند می‌توانند به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد دیدار هفته آینده این تیم در برابر تیم سایپای البرز در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: سایپا اولین تیمی است که تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر شروع کرده است و به عقیده من آنان در حال حاضر آماده‌ترین تیم در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ پانزدهم محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما در برابر تیم سایپا کار سختی را در پیش داریم اما امیدوار هستیم که بتوانیم در دیدار اول مقابل سایپا به برتری رسیده و با دستی پر به تبریز بازگردیم.

کمالوند در مورد حضور شاگردان قدیمی‌اش در تیم گسترش فولاد و تجربه کار کردن دوباره با این بازیکنان گفت: بازیکنانی که در حال حاضر در گسترش فولاد حضور دارند و از شاگردان قدیمی من بودند همه برای فوتبال آذربایجان زحمات فراوانی را کشیده‌اند که امیدوار هستم آنان امسال نیز بتوانند با درخشش در گسترش فولاد بار دیگر باعث خوشحالی مردم آذربایجان شوند.

سرمربی تیم گسترش فولاد با اشاره به انتقاد برخی از کارشناسان مبنی بر استفاده فراز کمالوند از بازیکنان مسن و عدم استفاده از بازیکنان جوان در این تیم خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر ۵ بازیکن از تیم ملی جوانان را در تیم اصلی‌مان داریم که نشان می‌دهد تیم ما به جوان‌گرایی نیز اعتقاد ویژه‌ای را دارد.

وی تأکید کرد: در تیم ما فقط مهدی کیانی، مرتضی اسدی و محمد نصرتی سن بالای ۳۰ سال دارند که همه این ۳ بازیکن نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند و در رقابت‌های لیگ برتر  می‌توانند بیشترین کمک را به تیم گسترش فولاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.