کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مطابق با قراردادهای جدیدی که باشگاه رئال‌مادرید بسته است، سالی ۶۰ میلیون دلار به درآمدهای این باشگاه افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال‌مادرید که موفق‌ترین تیم تاریخ اروپا و البته قرن گذشته جهان است، در جدید‌ترین اقدامات مالی خود، دست به بستن قرارداد با شرکت‌های تبلیغاتی در کشورهای چین،‌فیلیپین و مالزی زده است.

این باشگاه که در سال گذشته میلادی با ۶۵۰ میلیون دلار درآمد، پردرآمدترین باشگاه جهان لقب گرفت، با این سه قرارداد، هر سال نزدیک به ۶۰ میلیون دلار به دریافتی‌هایش افزوده می‌شود.

تبلیغات و فروش حق پخش (اینترنتی، تلویزیونی و رادیویی) دو راهی هستند که باشگاه سلطنتی و وابسته به مقام پادشاهی رئال‌مادرید بیشتر از سایر روش‌ها از‌ آن‌ها ثروت کسب می‌کنند.

روند تبدیل رئال‌مادرید به ثروتمندترین باشگاه جهان، در زمان ریاست فلورنتینو پرز در شش سال اول دهه پیش میلادی صورت گرفت. در آن زمان با فروش قسمتی از زمین‌های باشگاه (در قلب شهر مادرید)، بدهی‌های این تیم پرداخت شد و چنان ثروتی مهیا شد که مدیران هوشمند مالی توانستند تمام ستارگان اکنون جهان (همچون زیدان، فیگو، رونالدو و بکام) را بخرند و به این ترتیب درآمد آن‌ها از تبلیغات به بیش از ۶۰ برابر افزایش یافت و بنابراین از آن موقع بود که روند افزایش درآمدهای تبلیغاتی، بی‌وقفه افزایش یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.