کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرسپولیس تیمش را با ۲۵ بازیکن تکمیل کرد و در لیست بزرگسالان این تیم یک جای خالی باقی گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ۱۷ بازیکن بزرگسال و هشت بازیکن زیر ۲۳ سال و سهمیه امید برای لیگ پانزدهم تکمیل کرد و یک جای خالی در لیست نفرات بزرگسال این تیم باقی گذاشت، تا در صورت نیاز اقدام به جذب بازیکن کند.

لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس را این بازیکنان تشکیل می‌دهند: سوشا مکانی، ایمان صادقی (درواز‌ه‌بان‌‌ها)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (مدافعان میانی) رامین رضاییان، بابک حاتمی و محمد انصاری (مدافعان کنار) مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا (هافبک‌‌ها)، هادی نوروزی و مهدی طارمی (مهاجمان)

پرسپولیس همچنین مرتضی قدیمی‌پور (دروازه‌بان) وحید حیدریه (دفاع کنار) احمد نورالهی، محمد رحمتی، میلاد کمندانی و احمد نورالهی (هافبک‌‌ها) و علی علیپور و سیدعلی فاطمی (مهاجم) را در لیست نفرات زیر ۲۳ سال و امید خود دارد.

مهلت نقل‌وانتقالات ساعت ۲۴ امشب (دوشنبه شب) به پایان می‌رسد و تیم پرسپولیس می‌تواند تا یک بازیکن بزرگسال به لیست خود اضافه کند. ضمن اینکه این تیم برای جذب بازیکن در رده جوانان و امید نیز در لیست خود جا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.