معاون ورزشی باشگاه ملوان بندرانزلی نسبت به شایعه قهر مالک جدید این باشگاه واکنش نشان داد.

محمود پیشگاه‌هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شایعه قهر داریوش بهشتی، مالک باشگاه ملوان بندرانزلی به دلیل اینکه او حق امضا نداشته است، اظهار داشت: چنین موضوعی درست نیست. قرار بود که بهشتی طبق شرطی که هیئت مدیره و امیر قلعه‌نویی گذاشته بودند، ۲۵ درصد قرارداد سال گذشته و ۲۰ درصد پیش قرارداد امسال بازیکنان را پرداخت کند. این یکی از شروط قلعه‌نویی برای هدایت ملوان بود.

وی در ادامه افزود: به لحاظ قانونی با توجه به اینکه بهشتی باید به تعهداتی که داده بود، عمل می‌کرد و خودش تاریخ پرداختی‌ها را ششم مرداد اعلام کرده بود. طبیعی است که تا هیئت مدیره بخواهد وی را به هیئت فوتبال و سازمان لیگ معرفی کند، زمان لازم است. اگر این روال صورت بگیرد، بهشتی مالک رسمی باشگاه ملوان خواهد بود. پس از این موضوع، من به عنوان نماینده باشگاه، مسئول امضای قراردادها شدم و هر قراردادی را هم با تأیید بهشتی امضا کردم.

«شب گذشته همه کارها با تأیید بهشتی انجام و قرارداد همه بازیکنان نیز ثبت شد»، معاون ورزشی باشگاه ملوان با بیان این جمله تصریح کرد: قانون اجازه نمی‌دهد تا زمانی که قرارداد باشگاه با مالک جدید امضا نشده است، تغییرات به ثبت برسد. همان‌طور که گفتم بهشتی تاریخ پرداختی‌ها را ششم مرداد اعلام کرده و هیئت مدیره نیز به محض اینکه بهشتی به تعهداتش عمل کرد، مالکیت بهشتی را به‌صورت رسمی اعلام خواهد کرد. قلعه‌نویی هم شرط گذاشته بود که بهشتی برای پرداخت‌‌ها تعهد بدهد تا به انزلی بیاید.

هادیان در خصوص اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی از بهشتی چک ضمانت چهار میلیاردی گرفته است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. متأسفانه برخی‌ها شیطنت می‌کنند و قلعه‌نویی هیچ چکی از بهشتی نگرفته است. باور کنید که خودم شب گذشته تا سه بامداد مشغول کارهای باشگاه بودم و حسن نیت هیئت مدیره از جمله احمد دنیامالی و سایر اعضا را دیدم. متأسفانه برخی افراد چوب لای چرخ می‌گذارند، در صورتی که شاهد بودم هیئت مدیره دنبال این است تا کارها روال قانونی خود را طی کند. بهشتی از صحبت‌های مسئولان هیئت فوتبال برداشت بدی کرده و تصور می‌کند به او توهین شده است که اینطور نیست.

وی در خصوص اینکه بهشتی گفته است اعضای هیئت مدیره مخالف حضور حمید رمضانی به عنوان قائم مقام در باشگاه ملوان هستند، تصریح کرد: این موضوع هم درست نیست، چرا که شب گذشته من و رمضانی قراردادهای بازیکنان را به ثبت رساندیم و رمضانی ساعت ۴ بامداد امروز (دوشنبه) راهی تهران شد تا اسامی بازیکنان را به سازمان لیگ بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.