مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مراسم برترین‌های لیگ برتر حق فوتبال خوزستان دیده نشد چراکه جوایز بیشتری می‌توانست به اهالی خوزستان برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید خالدی در چند سال اخیر یکی از مؤثرترین و بهترین بازیکنان فولاد خوزستان بوده است این بازیکن در پست دفاع چپ و دفاع راست برای فولاد خوزستان بازی می‌کند و امسال نیز دراگان اسکوچیچ روی حضور او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ورزشکار فولاد صحبت‌های زیر را انجام داده است.

فارس: اردوی فولاد در ترکیه چه طور بود؟

اردوی بسیار خوبی را در ترکیه داشتیم. بازی‌های دوستانه مفیدی را در این شهر پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی تمرینات مناسبی انجام دهیم. خدا را شکر در دیدارهای دوستانه چه در دفاع و چه در حمله عملکرد خوبی داشتیم و با وجود اینکه می‌گفتند نمی توانیم خوب گل زنی کنیم در این اردو این مشکل هم حل شد و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم.

فارس: در سه بازی دوستانه در ترکیه گلی را دریافت نکردید.

خدا رو شکر توانستیم از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم و این نوید روزهای خوبی را در آینده می‌دهد به هر حال بازیکنان ما به هماهنگی خوبی رسیدند و عملکرد مناسبی در این راستا داشتیم. دفاع موضوع مهمی در فوتبال است و اگر گل نخوریم مطمئنا می‌توانیم به حریفان گل بزنیم.

فارس: خیلی‌ها می‌گویند فولاد عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته است؟

این مسئله را قبول ندارم در فوتبال اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه عملکرد کلی تیم مهم است کادر فنی بر اساس نیازهای تیم و تاکتیکی که مدنظر دارد بازیکن می‌گیرد. به شما قول می‌دهم با شروع مسابقات فولاد عملکرد خوبی داشته باشد و نظرها نسبت به تیم تغییر می‌کند. داشتن تیم یکدست و خوب، خیلی بهتر از داشتن چند ستاره در یک تیم ناهمگون است.

فارس: فولاد در مراسم برترین‌ها جایزه خاصی نگرفت دلیل این موضوع را چه می‌دانی؟

فولاد در خیلی از آیتم‌های مراسم برترین‌ها حقش بود جایزه بگیرد اما نمی‌دانم چرا حق فولاد را در نظر نمی‌گیرند حتی توجه زیادی به فوتبال خوزستان نشد آیا عبدالله کرمی نمی‌توانست میان گزینه‌های بهترین مدافعان لیگ چهاردهم قرار بگیرد.آیا ایمان مبعلی نمی‌توانست بین گزینه‌های بهترین بازیکن لیگ باشد نمی‌دانم چرا فوتبال خوزستان تا این اندازه با بی‌مهری روبرو می‌شود. حتی دراگان اسکوچیچ هم می‌توانست در میان گزینه برترین مربیان باشد.

فارس: در هفته اول لیگ با راه‌آهن بازی دارید این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

راه‌آهن تیم بسیار خوبی است و مهره‌های قوی دارد آنها بسیاری از بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کردند. بدون شک کار راحتی نداریم. ۳ امتیاز ابتدایی لیگ اهمیت زیادی دارد و با توجه به امتیاز میزبانی و تمرینات خوبی که انجام دادیم به دنبال این هستیم که هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.