سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش به دنبال خرید یک فوق ستاره در تابستان سال جاری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در روزهای اخیر بارها نام کریستیانو رونالدو در ارتباط با پیوستن به منچستریونایتد منتشر شده است اما لوییس فان خال تاکید کرد این اتفاق در تابستان سال جاری رخ نخواهد داد.

فان‌خال در این زمینه گفت: درست است که دوست دارم رونالدو به یونایتد بیاید اما این اتفاق نخواهد افتاد. بله، حضور رونالدو در هر تیمی خیلی خوب است اما پیش از اقدام برای خرید او باید بدانید سران منچستریونایتد می‌خواهند چقدر هزینه کنند.

منچستریونایتد در تابستان سال جاری بازیکنانی مانند ممفیس دیپای، باستین شواین اشتایگر، مورگان اشنایدرلین و متئو دارمیان را خریده است. فان‌خال اما علاقمند است بازیکنی را به ترکیب تیمش اضافه کند که توانایی‌های بالایی داشته باشد و توانایی رقم زدن سرنوشت بازی را دارا باشد.

او در این مورد گفت: چلسی ادن هازارد را دارد که می‌تواند در نقش یک بازیکن گل‌ساز ظاهر شود. منچسترسیتی نیز سرخیو آگوئرو را در اختیار دارد. لیونل مسی در بارسلونا چنین نقشی دارد. آنها نیمار و لوییس سوآرس را هم دارند. ما، تحت عنوان باشگاه منچستریونایتد باید توانایی رقابت با این باشگاه‌ها را داشته باشیم. باید در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی به دنبال خرید چنین بازیکنانی باشیم.

فان‌خال ادامه داد: وقتی بازیکنان اینچنینی با قیمتی مناسب در نقل و انتقال‌ها وجود داشته باشد، بدون شک برای خرید آنها اقدام خواهیم کرد زیرا آنها برتری زیادی نسبت به سایر بازیکنان دارند. فقط بازیکنانی می‌خریم که بتوانند در سطح بالایی که منچستریونایتد در آن قرار دارد، توانایی بازی داشته باشند. خبرنگاران ممکن است نام هر بازیکنی را در ارتباط با یونایتد بنویسند یا هر نامی که دلشان می‌خواهد را به زبان بیاورند ولی ما نمی‌توانیم هر بازیکنی را بخریم. به هر حال انتخاب بازیکن سخت است. یک تیم دوست دارد بازیکن بخرد اما باشگاه باید پول خریدش را بپردازد. به همین سادگی‌های هم که شما فکر می‌کنید، نیست.

سرمربی پیشین تیم‌های بارسلونا، آژاکس، آلکمار، بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال هلند در مورد قرارداد اشلی یانگ که تابستان سال آینده تمام می‌شود نیز اظهار داشت: باید بهتر از اینها باشیم و خلاقیت بیشتری هم به خرج دهیم. اشلی یانگ فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرد ولی البته در حد و اندازه‌های نیمار نبود. می‌خواهیم در تیم‌مان بازیکنانی داشته باشیم که در کلاس بالای جهانی باشند و در آن حد با همه رقابت کنیم.

فان‌خال که سال گذشته هدایت منچستریونایتد را به دست گرفت، قراردادی سه ساله با این تیم به امضا رساند. پیشتر اعلام شده بود او در پایان قراردادش با شیاطین سرخ بازنشسته خواهد شد. او در واکنش به این مساله اعلام کرد: هیچ‌کس نمی‌داند. هیچ‌کس نمی‌تواند با اطمینان بگوید می‌روم. پیشتر به همسرم گفتم شاید بخواهم با منچستریونایتد تمدید کنم. سال‌ها پیش هم به همسرم گفته بودم وقتی ۵۵ سالم شد، از مربیگری کناره‌گیری می‌کنم. در حالی که دو هفته دیگر ۶۴ ساله می‌شوم، هنوز هم مربیگری می‌کنم. می‌توانم خداحافظی کنم. دو بار تصمیم به این کار گرفتم. کمی دور از فوتبال بودم اما زیاد نبود. بودن در تعطیلات خیلی خوب است. یک خانه بزرگ و زیبا در پرتغال دارم. خیلی راحت می‌توانم از فوتبال کناره‌گیری کنم و به کارهای دیگر بپردازم. می‌دانم که توانایی این کار را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.