سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تمام بازیکنان این تیم برای دیدار هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر آماده هستند.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تراکتورسازی پیش از آغاز لیگ پانزدهم اظهار داشت: اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم و با برگزاری بازی‌های دوستانه بازیکنان به هماهنگی لازم رسیده‌اند.

وی افزود: پس از پایان اردوی تهران، روز جمعه به تبریز بازگشتیم و کادر فنی تشخیص داد بازیکنان برای ریکاوری بهتر و رسیدن به شرایط روحی مطلوب، یک روز تمرین نکنند و از روز گذشته تمرینات ما در تبریز از سر گرفته شد. خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند و همه آماده دیدار با نفت تهران هستیم تا لیگ پانزدهم را با بهترین شرایط آغاز کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص برگزاری مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم و عدم حضور بازیکنان تراکتورسازی در این مراسم اظهار داشت: آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینیو که فصل گذشته در تیم ما حضور داشتند و این فصل به فوتبال قطر رفته‌اند، به عنوان بهترین هافبک و گلزن انتخاب شدند، اما نمی‌توانستند در مراسم حاضر شوند. ما هم جوایز آنها را دریافت کردیم و به زودی به دست‌شان خواهیم رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.