کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها، تیمی را که بعد از ترک مونیخ می‌خواهد هدایت کند، انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه BeIn Sport مدعی شده است که پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره آینده‌اش به نتیجه رسیده و از هم‌اکنون تیمی بعدی که هدایت آن را برعهده خواهد گرفت، انتخاب کرده است.

طبق ادعای این شبکه، سرمربی کاتالان قهرمان بوندس‌لیگا که فصل پیش رو، آخرین فصل از قراردادش با بایرن مونیخ است، سال ۲۰۱۶ مونیخ را ترک می‌کند و به تیمی می‌پیوندد که از مدت‌ها پیش برای استخدام وی لحظه‌شماری می‌کند که این تیم، تیمی نیست جز منچسترسیتی.

گواردیولا همان‌طور که وعده داده بود می‌خواهد سومین و آخرین فصل قراردادش در بایرن مونیخ را هم سپری و تلاش خود را برای فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه این تیم انجام دهد، اما او احساس می‌کند که در مونیخ مهره‌ای سوخته است و باید با چالشی جدید دست‌و‌پنجه نرم کند.

گواردیولا به واسطه دوران چهار ساله مربیگری‌اش در بارسلونا (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) فران سوریانو و تکسیکی بگرستاین، (به ترتیب) مدیران اجرایی و ورزشی باشگاه منچسترسیتی را که زمانی برای کاتالان‌ها کار می‌کردند، به خوبی می‌شناسد و از تمایل آنها برای استخدام خود خبر دارد. من‌سیتی دو سه فصل است که عزم خود را برای استخدام گواردیولا جزم کرده است، اما این مربی اسپانیایی قصد ندارد که تعهدش به باواریایی‌ها را نادیده بگیرد.

برخلاف پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها در پایان فصل گذشته، منچسترسیتی این فصل هم قصد دارد به سرمربی شیلیایی خود، مانوئل پیگرینی اعتماد و او را روی نیمکت بنشاند، اما در همین حال برخی دیگر از رسانه‌ها دلیل این تصمیم مالکان اماراتی باشگاه را چیزی نمی‌دانند جز یک انتظار یک ساله برای پایان قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ جهت روی کار آوردن وی به عنوان سرمربی جدید آبی‌های منچستر.

منچسترسیتی فصل گذشته نه تنها موفق به کسب هیچ یک از عناوین داخلی نشد، بلکه در لیگ قهرمانان اروپا نیز خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، وقتی که در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها زورش به بارسلونا نرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.