کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال استقلال اهواز با بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال و همچنین مهاجم فصل قبل باشگاه پدیده مشهد به توافق رسیده و به احتمال فراوان با آنها قرارداد می‌بندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، استقلال اهواز در آخرین روزهای نقل و انتقالات عملکرد بسیار فعالی در جذب بازیکن دارد تا بتواند عقب ماندگی خود را نسبت به سایر تیم‌های جبران کند.

در همین راستا استقلال خوزستان با ۲ بازیکن جدید به توافق ضمنی رسیده و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید آنها عصر امروز قراردادشان را امضا می‌کنند.

محمد غلامی مهاجم فصل قبل پدیده مشهد و فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال که یکی دو سالی است در لیگ دسته اول حضور دارد با باشگاه استقلال اهواز مذاکره کردند و به توافقات اولیه هم رسیدند.

مسئولان باشگاه استقلال اهواز اعلام کردند هنوز قرارداد امضا نشده و تقریبا ۹۰ درصد کار حل شده که تا عصر با حصول توافق نهایی قراردادها را امضا می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.