سرمربی رئال مادرید درباره قضیه فروش سرخیو راموس گفت که رییس باشگاه به او گفته قرار است با راموس رودررو صحبت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید که برای برگزاری مرحله دوم اردوی پیش فصل خود راهی کشور چین شده است، امروز در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف اینتر ایتالیا خواهد رفت.

رافائل بنیتس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت در مورد مسایل زیادی پرداخت. او در مورد رویارویی با اینتر گفت: بازی کردن در اینجا تفاوت زیادی با جاهای دیگر دارد. اینتر تیمی قدرتمند و با پرستیژ است. بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ همواره برای ما انگیزه زیادی ایجاد کرده است.

بنیتس در مورد خبرهایی که پیرامون سرخیو راموس و خروج وی از رئال مادرید منتشر می‌شود گفت: دیشب در حال صرف شام بودم که به من گفتند راموس و فلورنتینو پرس (رییس رئال مادرید) قرار است با هم دیداری داشته باشند و در مورد مسایل رخ داده صحبت کنند. از اینکه چه بین آنها گذشته خبری ندارم زیرا درگیر تمرین‌های تیم بودم. پرس به من گفت با راموس رو در رو حرف خواهد زد اما پس از آن نتوانستم با هیچ‌کدام‌شان حرف بزنم. راموس توانایی‌های زیادی دارد. او از فاصله‌های دور توانایی گلزنی دارد. فکر می‌کنم دلایل خوبی برای نگه داشتن او در رئال مادرید دارم.

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد اختلاف‌هایی بین کریستیانو رونالدو و بنیتس منتشر شده بود. سرمربی رئال مادرید در واکنش به این موضوع هم گفت: رابطه من با رونالدو خیلی خوب است. ممکن است کسی در جریان جلسه‌های تمرینی از دست شخص دیگری ناراحت شود اما وقتی همه وظیفه‌های خودشان را انجام دهند، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. اکنون همه چیز خوب است.

بنیتس در مورد میزان آمادگی و نحوه آماده‌سازی تیمش هم عنوان کرد: چند بازیکن در تیم هستند که آسیب دیدگی‌های کوچکی روبه‌رو هستند. روی آنها ریسک نمی‌کنیم. اولویت این است که بازیکنان در فرم خوبی قرار داشته باشند و احساس کنند عضو یک تیم بزرگ هستند. تمرین‌هایی که در استرالیا انجام دادیم خیلی خوب بودند و کمک زیادی به ما کرد. در شرایط خوبی قرار داریم و باید صبر کنیم و ببینیم در ادامه تمرین‌های پیش فصل چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.