کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی هلندی شیاطین سرخ مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید و دارنده سه توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال را جزو فوق‌ستاره‌های دنیای فوتبال که تیمش به آنها نیاز دارد، قرار نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً شایعاتی حاکی از تلاش منچستریونایتد برای جذب کریستیانو رونالدو در رسانه‌های اروپایی مطرح شده است به خصوص پس از بروز اختلاف نظرهایی میان این بازیکن پرتغالی و سرمربی اسپانیایی‌اش، رافائل بنیتس. لوئیز فن‌خال، سرمربی من‌یونایتد اما می‌گوید تیمش یک بازیساز خلاق می‌خواهد و نیازی به رونالدو ندارد.

فن‌خال که در تابستان امسال پنج بازیکن خریده است، به خبرنگاران گفت: ما می‌توانیم خلاقیت بیشتری در بازی خود داشته باشیم. ما وین رونی، خوان ماتا، ممفیس دپای، اشلی یانگ، عدنان یانوزای، جیمز ویلسون و آندر هررا را داریم. یانگ فصل گذشته عالی کار کرد، اما او بازیکنی در حد نیمار نیست که بتواند در سطح او بازی کند. زمانی که امکان خرید یک بازیکن تاپ با قیمتی منطقی وجود داشته باشد، دست به کار خواهیم شد، چون چنین بازیکنانی می‌توانند باعث ارتقای بازی ما شوند.

فن‌خال در ادامه اظهار داشت: رونالدو؟ او ممکن است به ما ملحق شود، اما این کار فعلاً امکان‌پذیر نیست. چرا نمی‌شود؟ چون پای باشگاه رئال مادرید در میان است. بعد خود او و پس از آن هم منچستریونایتد است که برای خودش استراتژی مشخصی جهت خرید در بازار نقل‌وانتقالات دارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید که باخت یک بر صفر تیمش در خانه به چلسی در ماه آوریل انگیزه او را برای جذب بازیکنی مانند بال بلژیکی آبی‌های لندن، ادن ازار بیشتر کرده است، کسی که تنها گل آن بازی را به ثمر رساند.

وی عنوان کرد: چلسی ازار را دارد. او همیشه می‌تواند گل بسازد. او همیشه می‌تواند حرکتی انجام دهد و در به ثمر رسیدن یک گل سرنوشت‌ساز باشد. چلسی ویلیان و اسکار را هم دارد. منچسترسیتی هم سرخیو آگرو را دارد که او هم از همین دسته بازیکنان است. بارسلونا هم لیونل مسی، نیمار و سوارز را دارد. ما به عنوان منچستریونایتد باید با این باشگاه‌ها رقابت‌ کنیم، پس باید به دنبال چنین بازیکنانی باشیم.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ تأکید کرد: ما به بازیکنان خلاق نیاز داریم. به این بازیکنان نیاز داریم، چون آنها می‌توانند اتوبوس دفاع حریف را از سر راه بردارند. فصل آینده ممکن است تیم‌هایی بیشتری باشند که اتوبوس را جلوی دروازه‌شان پارک کنند، پس ما باید به دنبال بازیکنان خلاق بیشتری باشیم.

فن‌خال در پایان تأکید کرد که تا همین حالا هم از عملکرد منچستریونایتد در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی راضی است. او که شواین‌اشتایگر، دپای، دارمیان و اشنایدرلین را به خدمت گرفته است، گفت: با مورگان، با باستین، با ممفیس و با دارمیان ما تیم بهتری نسبت به پارسال هستیم، اما باید به مراتب بهتر از این باشیم و من می‌گویم که این به معنای خلاقیت بازیکنانم در فاز حمله است. در بازی برابر چلسی ما گلی به ثمر نرساندیم، اما این تیم گلزنی کرد و این تفاوت دو تیم بود. اگر ما آن بازی را برده بودیم، شاید فاصله‌مان با یکدیگر به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و فشار روی چلسی بیشتر می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.