کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی رقبای انگلیسی‌ تیمش در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر را به تلاش برای خرید عنوان قهرمانی این تورنمنت متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال، تیم‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول پرکارترین و ولخرج‌ترین تیم‌ها بوده‌اند و این دقیقاً در تضاد با شرایطی است که چلسی داشته است. آبی‌پوشان لندن در این فصل تنها یک بازیکن بزرگ آن هم به صورت قرضی جذب کرده‌اند که او رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو بوده است. به همین دلیل ژوزه مورینیو رقبای مستقیم چلسی در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را به تلاش برای خرید جام قهرمانی متهم می‌کند.

مورینیو که خود دو قهرمانی اولش در لیگ برتر به همراه چلسی در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ را به لطف ولخرجی رومن آبراموویچ برای خرید ستارگان فوتبال دنیا کسب کرد، در دوره دوم حضورش، حالا تیم‌هایی که همان رویکرد را برای رسیدن به موفقیت در پیش گرفته‌اند، زیر سؤال می‌برد. او البته رویکرد چلسی دوره اول مربیگری‌اش را هم زیر سؤال برد.

او اظهار داشت: در بدو ورود آقای آبراموویچ به چلسی، این تیم داشت جام را می‌خرید. حالا سایرین دارند جام قهرمانی را می‌خرند. همه آنها دارند برای خریدن جام هزینه می‌کنند. در این شرایط ما باید قوی باشیم و با همه رقبا بجنگیم و خب مسلماً باید تلاش کنیم تا دوباره قهرمان لیگ شویم، حتی بدون سرمایه‌گذاری‌های هنگفت.

چلسی که این روزها در آمریکا اردوی پیش‌فصل خود را برگزار کرده، هشتم آگوست (۱۷ مرداد) در نخستین هفته از لیگ برتر انگلیس میزبان سوانزی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.