کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در روز غیبت دو بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز رقابت‌های لیگ پانزدهم از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

*سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های پیشین پرسپولیس و مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال امید کشورمان امروز به محل تمرین سرخپوشان آمد و برای دقایقی با کریم باقری، برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین و رضا نورمحمدی صحبت کرد.

*برانکو به محض ورود به زمین چمن درفشی‌فر به تک تک بازیکنان تیمش دست داد و پس از صحبت ۱۰ دقیقه‌ای با آنها تمرین را به صورت رسمی آغاز کرد.

*حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.

* سوشا مکانی به دلیل مصدومیت حضور داشت اما در تمرین شرکت نکرد. مرتضی قدیمی‌پور و ایمان صادقی از ابتدا زیر نظر ایگو پانادیچ مشغول تمرین شدند.

*شاگردان برانکو پس از گرم کردن و انجام استارت‌های سرعتی تمرین آقاوسط در دو گروه را در دستور کار داشتند. بعد از آن بازیکنان پرسپولیس در قالب دو تیم زرد و بنفش و در دو دقیقه بیست دقیقه‌ای به فوتبال درون تیمی مشغول شدند. در این بخش هر بازیکنی که موفق به گلزنی می‌شد از سوی هواداران تشویق می‌شد.

*در بخش فوتبال درون تیمی، یکی از تیم‌ها که به نظر می‌رسید متشکل از بازیکنان اصلی هستند، با نفراتی همچون، ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، هادی نوروزی و میلاد کمندانی به زمین رفتند تا برخی اعتقاد داشته باشند دست برانکو رو شده است.

*ماریچ، مدافع کروات پرسپولیس در تمرین امروز نشان داد که کمی به زبان فارسی مسلط شده و امروز از کلماتی چون «برو»، «پاس بده» و «جمع شو» استفاده کرد.

*مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی سرخپوشان امروز هم در تمرین حضور نداشت.

*در اواخر تمرین مصطفی قنبرپور و رضا نوروزی، برای دقایقی با هم صحبت کردند. همچنین برانکو هم با چند بازیکن به صورت جداگانه جلسه داشت.

*پس از پایان تمرین، تعدادی از بازیکنان به ریکاوری مشغول شدند و شماری دیگر زیر نظر مربی بدنساز به انجام حرکات نرمشی و کشیده پرداختند. رضاییان، نوروزی و کفشگری هم زیر نظر قنبرپور مشغول زدن ضربات ایستگاهی شدند.

* پیش از آغاز تمرین بخشی از چمن ورزشگاه درفشی‌فر مورد ترمیم قرار گرفته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.