بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: شماره ۷ برای مجیدی است و من این شماره را به تن نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزبه چشمی پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال استقلال گفت: امسال به استقلال اضافه شدم و همراه با بازیکنان جدید قراردادمان را ثبت کردیم و می‌خواهیم از اولین بازی محکم شروع کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال شرایط استقلال به گونه‌ای است که کار را دیر شروع کردیم و دیر دور هم جمع شدیم و این عقب بودن عادی است اما کادر فنی تمریناتی در نظر می‌گیرد تا به مرز آمادگی برسیم و بتوانیم از بازی اول با برد شروع کنیم.

چشمی درباره بازی کردنش در استقلال گفت: من همه تلاشم را برای استقلال انجام می‌دهم اما اینکه بازی کنم یا نه بسته به نظر کادر فنی است البته تا اینجای کار همراه با استقلال در سه بازی دوستانه حضور داشتم اما نتیجه این بازی‌ها چون در دوران بدنسازی است خیلی فنی نیست و اینها را نمی‌توان معیار قرار داد ما می‌خواهیم از اولین بازی برد به دست بیاوریم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و می‌خواهیم با گرفتن نتایج خوب و کسب سهمیه با حمایت هواداران قدم‌های خوبی برداریم.

این بازیکن در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا شماره ۷  استقلال را به تن می‌کند گفت: شماره من هم مشخص خواهد شد اما شماره هفت برای فرهاد مجیدی که اسطوره استقلال بوده، و من شماره ۷ نمی‌پوشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.