سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد دوست دارد بازیکنی در اندازه‌های دی ماریا به ترکیب تیتمش اضافه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، مدتی است که PSG به دنبال امضای قرارداد با آنخل دی‌ماریا است و در برخی از نشریه‌های اسپانیایی نیز خبر توافق پاری‌سن‌ژرمن با وی به چاپ رسیده است.

لوران بلان که یکی از هواداران دی‌ماریا به شمار می‌آید، اعلام کرده است باشگاهش شانس خوبی برای امضای قرارداد با این ستاره آرژانتینی دارد اما هنوز هیچ چیز مشخص نشده است.

دی ماریا که قرار بود روز شنبه به اردوی پیش فصل منچستریونایتد در آمریکا ملحق شود، پروازش را از دست داد که همین مساله موجب شد گمانه‌زنی‌ها در مورد خروج او از منچستریونایتد بیش از پیش شود.

یونایتدها تابستان گذشته ۷۵ میلیون یورو برای خرید دی‌ماریا به رئال مادرید پرداختند. این در حالی بود که پاری‌سن‌ژرمن نیز برای خرید او در تلاش بود اما یونایتدها با شکستن رکورد نقل‌وانتقال‌های انگلیس، دی‌ماریا را به اولدترافورد بردند. لوران بلان که در دوران فوتبالش برای منچستریونایتد بازی کرده است از این که بتواند دی‌ماریا را در ترکیب تیمش داشته باشد استقبال و تاکید کرد دوست دارد این بازیکن خیلی زود به اردوی تیمش در آمریکا بیاید.

بلان در این زمینه گفت: خیلی خوب است اگر بتوانیم دی‌ماریا را به تیم‌مان بیاوریم اما باید تاکید کنم هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. پیش‌بینی‌هایی شده که او به زودی به اردوی ما اضافه خواهد شد اما این که چه شماره پیراهنی را به تن خواهد کرد، نمی‌دانم. امیدوارم اگر دی‌ماریا می‌خواهد شرایط خودش را در فوتبال تغییر دهد، تصمیم بگیرد به پاری‌سن‌ژرمن بیاید. در حال حاضر فقط می‌توانیم صبر کنیم تا گفت‌وگوی دو باشگاه بر سر این بازیکن ادامه یابد.

بلان ادامه داد: بدون هیچ شکی دوست داریم بازیکنی تهاجمی را به تیم مان اضافه کنیم. شاید این بازیکن دی‌ماریا باشد و یا بازیکنی دیگر. بدون شک سرمربی پاری‌سن‌ژرمن دوست دارد بازیکنی در اندازه‌های دی‌ماریا به ترکیب تیمش اضافه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.