رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد عدم دعوت علیرضا فغانی به مراسم برترین های لیگ در فصل گذشته و قرار نگرفتنش در جمع برترین‌ها توضیحاتی داد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتخاب سیداحمد صالحی به عنوان برترین داور فصل گذشته لیگ برتر اظهار داشت: معیار انتخاب صالحی بر اساس بررسی‌ وضعیت داوران در دپارتمان داوری و بر حسب عملکرد و میانگین نمراتی که می‌گیرند، بود. صالحی با توجه به این معیار و قضاوت‌های خوبی که انجام داده بود، انتخاب شد.

وی در خصوص اینکه قرار بود از تیم داوری که در جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا قضاوت کرده بودند، تقدیر شود گفت: باتوجه به اینکه تیم داوری در خارج از کشور قضاوت کرده بود، آنها در جمع برترین‌ها قرار نداده بودیم. این داوران برترین هستند و قرار است سازمان لیگ به صورت جداگانه از آنها تقدیر کند.

رئیس کمیته داوران در مورد اینکه علیرضا فغانی گفته که به دلیل مصاحبه علیه مهدی تاج به مراسم برترین‌ها دعوت نشده است، خاطرنشان کرد: فغانی نظرش را گفته اما قرار بود از آنها تقدیر شود. به دلیل مسائلی که پیش آمد، هنوز تقدیری صورت نگرفته است. نمی‌توانم بگویم چه مسائلی پیش آمده اما قرار بود از آنها تقدیر شود.

اصفهانیان درباره اینکه افراد فوتبالی از حضور نداشتن علیرضا فغانی در جمع برترین‌ها تعجب کرده است، گفت: چه اشکالی دارد که همه بخواهند اظهار نظر کنند. ما هم می‌توانیم بگوییم که چرا فلان فرد در جمع برترین‌ها قرار نگرفت یا فلان هیئت فوتبال بگوید که چرا نامش در جمع برترین‌ها نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.