سرمربی تیم ملی فوتبال ولز تاکید کرد دلیلی ندارد گرت بیل رئال مادرید را ترک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، برخی نشریه‌ها هنوز هم از انتقال گرت بیل به لیگ برتر انگلیس صحبت به میان می‌آورند. آمدن بیل به منچستریونایتد مساله‌ای است که لوییس فان‌خال، سرمربی هلندی یونایتدها آن را به شدت پیگیری می‌کند اما کریس کلمن بر این باور است که بیل نباید به لیگ برتر بازگردد.

کلمن در این زمینه گفت: اگر مربی خودخواهی بودم و از نظر مربیگری به اتفاق‌هایی که پیرامون گرت بیل رخ می‌دهد فکر می‌کردم، دوست داشتم گرت یک هفته برای حضور در ترکیب تیم ملی به اینجا بیاید و بازی کند اما این طور نیستم. ترجیح می‌دهم به جای بازی کردن برای تیم ملی، گرت در همان مادرید بماند و برای رئال بازی کند. کیفیتی که لیگ فوتبال اسپانیا دارد، بسیار بالاست اما از نظر فیزیکی کاملا متفاوت با انگلیس است. لیگ برتر انگلیس یکی از درگیرانه‌ترین لیگ‌های دنیاست که بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند با آن کنار بیایند. احتمال آسیب بازیکنان در انگلیس بسیار بالاست اما در لیگ اسپانیا درصد مصدومیت پایین‌تر است.

کلمن اضافه کرد: دوست دارم او در رئال مادرید بماند و فکر هم می‌کنم خودش هم دوست دارد همین کار را انجام دهد. اگر بخواهم صادق باشم، پیشتر در همین زمینه با گرت صحبت کردم. او البته مختار است هر کاری که دوست دارد انجام دهد. صد در صد از او به خاطر هر تصمیمی که بگیرد، حمایت خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.