کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی‌دانم معیار انتخاب بهترین‌ها در مراسم سازمان لیگ بر چه اساس بود و فکر می‌کردم بهترین مهاجم لوسیانو ادینهو باشد.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مراسم انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم و اینکه آیا تراکتورسازی می‌توانست سهم بیشتری در این مراسم داشته باشد گفت: نمی‌دانم چه معیاری برای انتخاب برترین‌ها وجود دارد. حداقل فکر می‌کردیم بتوانیم در بین بهترین باشگاه‌ها قرار بگیریم. تراکتورسازی از لحاظ کسب نتیجه و هوادار شرایط خوبی داشت و همانطور که دیدید ما را نایب‌قهرمان کردند و در آستانه قهرمانی قرار داشتیم. حداقل سهم ما انتخاب به عنوان بهترین باشگاه بود.

وی افزود: البته جا دارد به تیم‌هایی که در این مراسم جایزه گرفتند تبریک بگویم. وقتی از تبریز به تهران می‌آمدیم به ما اعلام شد که جایزه بهترین مهاجم و آقای گل برای لوسیانو ادینهو است اما دیدیم که جایزه بهترین مهاجم را به او ندادند.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان سازمان لیگ قصد داشتند به نوعی دل همه تیم‌ها را به دست بیاورند، تصریح کرد: فکر می‌کنم همینطور است و می‌خواستند دل همه باشگاه‌ها را به دست بیاورند و گرنه همیشه بهترین مهاجم همان آقای گل است. به نوعی جایزه‌ها را بین باشگاه‌ها تقسیم کردند.

ذوالفقاری در رابطه با اینکه مسابقات لیگ برتر از چند روز دیگر آغاز می‌شود گفت: همه تیم‌ها برای حضور قدرتمند در این مسابقات تلاش کردند حتی تیم‌هایی مثل راه‌آهن، صبا و استقلال اهواز که کارشان را خیلی دیر شروع کردند برای کسب امتیاز به میدان می‌روند. در فوتبال ایران صحبتی را معمولا می‌شنویم که می‌گویند ما هفته به هفته خوب می‌شویم. اگر اینطور است باید ۱۵ امتیاز ابتدایی را رها کنیم و به بقیه امتیازات فکر کنیم اما تفکر ما به هیچ وجه اینطور نیست و فقط به دنبال کسب امتیاز هستیم.

وی در مورد رویارویی با نفت تهران خاطرنشان کرد: این مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. دیگر نباید توجه‌مان به آن مسابقه فصل قبل باشد و چون کسب سه امتیاز در هفته اول تاثیر زیادی دارد کادر فنی و بازیکنان به دنبال رسیدن به پیروزی هستند.

سرپرست تراکتورسازی در پایان گفت: جا دارد از هواداران و خبرنگاران که فصل قبل تلاش بسیاری کردند تشکر کنم و فکر می‌کنم باید از آنها هم تقدیر ویژه‌ای شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.