سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تماشای شیاطین سرخ برابر شاگردانش، قدرت حریف را در حدی دانست که تمام جام‌های داخلی و اروپایی را درو کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از بازی دوستانه روز گذشته (شنبه) بارسلونا برابر منچستریونایتد که در آن شاگردانش با نتیجه ۳ بر یک برابر مردان لوئیز فن‌خال تن به شکست دادند، اعتراف کرد که پتانسیل کسب عنوان قهرمانی سه جام (لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا) را در شیاطین سرخ می‌بیند.

انریکه ۴۵ ساله که در دوران بازیگری‌اش در بارسلونا زیرنظر لوئیز فن‌خال، سرمربی حال حاضر منچستریونایتد کار کرده و شناخت خوبی از او دارد، می‌گوید این مربی هلندی می‌تواند افتخاراتی که در اسپانیا، آلمان و هلند کسب کرد را در انگلیس هم تکرار کند.

انریکه به خبرنگاران گفت: با داشتن مربی مانند فن‌خال و بازیکنانی نظیر آنچه منچستریونایتد دارد، این تیم می‌تواند همه جام‌ها را درو کند. در یک سال آینده برای این تیم هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما پس از سپری کردن یک فصل بدون جام، فصل گذشته همه جام‌ها را بردیم. منچستریونایتد هم که تیم بزرگی است می‌تواند همین کار را تکرار کند.

انریکه در ادامه به نارضایتی از وضعیت استادیوم لِویس شهر سانتاکلارا پرداخت و زمین نامناسب آن را در عملکرد نه چندان خوب شاگردانش تأثیرگذار دانست.

او اظهار داشت: باعث تأسف است که این زمین آن قدر خشک بود. چنین وضعیتی به هر دو تیم ضربه می‌زند.

بارسلونا سه بار تیر دروازه منچستریونایتد به لرزه درآورد و لوئیز سوارز و منیرالحدادی بازیکنانی بودند که بدشانسی آوردند و نتوانستند گلزنی کنند. با این حال انریکه از بدشانسی تیمش گلایه نداشت.

سرمربی کاتالان‌ها در این خصوص عنوان کرد: برخورد توپ با تیر دروازه هم بخشی از بازی است. در این بازی ما به اندازه همیشه در ضربات پایانی خود دقیق نبودیم. جدا از ضربه زدن به تیرک دروازه‌ ما موقعیت‌های فراوان دیگری هم داشتیم.

بازی تدارکاتی بعدی بارسلونا در اردوی پیش فصلش، امروز برابر فیورنتینا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.