کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قائم‌مقام باشگاه ملوان گفت: امیر قلعه‌‌نویی تا به این لحظه در مورد یک میلیارد پول هم صحبت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید رمضانی در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم در مورد شرایط ملوان گفت: اگر عمری باشد لیاقت پیدا کردم به عنوان قائم‌مقام باشگاه ملوان در خدمت این تیم مردمی باشم.

وی در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد:‌با توجه به اینکه گروه جدید حاضر در ملوان خیلی دیر مشغول به کار شد زمان برای تغییر اسکلت اصلی تیم نبود. جا دارد از مازیار زارع،‌پژمان نوری، احمد آهی، سعید یوسف‌زاده و ... تشکر کنیم که با وجود مشخص نبودن سرمربی تیم را دو هفته راهبری کردند. همچنین باید از قدیر بحری مربی پیشکسوت ملوان هم تشکر کرد که اجازه نداد تیم از هم بپاشد. ما در نقل و انتقالات زیاد فعال نبودیم.

قائم‌مقام باشگاه ملوان در رابطه با وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: عزتی را از سایپا، آرش افشین، حسین ماهینی،‌شهاب کریمی و چند بازیکن زیر ۲۳ سال را جذب کردیم. امسال سال بالندگی ملوان است.

وی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: بنده با قلعه‌نویی سال‌ها رفاقت داشتم. سوای رفاقت ۲۰ ساله‌ام با قلعه‌نویی او واقعا مردانگی کرد. قلعه‌نویی تا به این لحظه یک ریال نگرفته و برای خودش هیچ حرفی نزده البته فردا به انزلی بازمی‌گردم تا بحث قراردادها را مشخص کنیم. واقعا جای تقدیر دارد که او بدون قرارداد کارش را آغاز کرده و امیدوارم این کار سرلوحه سایر مربیان قرار گیرد.

رمضانی در رابطه با اینکه گفته می‌شود ۱۱ باشگاه بدهکار هستند و ملوان هم جزو این ۱۱ باشگاه است، تصریح کرد: ملوان مشکلش را رفع کرده و در این رابطه صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

وی در مورد وضعیت داریوش بهشتی و حضور به عنوان مالک ملوان عنوان کرد: امروز جلسه خوبی با اسماعیل حسن‌زاده داشتیم. می‌خواستم در مورد این بدهی‌ها با مهدی تاج هم صحبت کنم که او درگیر مراسم برترین‌ها بود. باید تلاش کنیم تا این مشکل حل شود. اکنون بخش خصوصی جلو آمده و باید تلاش کنیم این افراد فرار نکنند.

قائم‌مقام باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا قرار است پولی به بازیکنان پرداخت شود، اظهار داشت: انشاءالله سه‌شنبه ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود. البته این صحبت تعهد بهشتی است و من تعهدی ندادم بلکه صحبت بهشتی را بیان می‌کنم.

وی در مورد میزان بدهی باشگاه ملوان تصریح کرد: باشگاه ما یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون بدهی دارد.

رمضانی در رابطه با اینکه چرا تمامی مسائل در فوتبال ایران انجام می‌شود،‌گفت: همین مراسم برترین‌ها را ببینید. تا دقیقه ۹۰ هیچ چیزی مشخص نبود. در شروع همه چیز بد بود اما سپس همه چیز خوب شد. ملوان خوشبختانه یک نماینده در این مراسم داشت و خوشحالم استان گیلان ۲ نماینده داشت. اینگونه مراسم بسیار خوب است. در گذشته وقتی تیمی قهرمان می‌شد مراسمی شکیل برگزار می‌شد که با اسب و حضور هواداران به میدان می‌آمدند. اکنون ۲-۳- سالی است که این مراسم از سوی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

وی در مورد وضعیت زمین انزلی تصریح کرد:‌خدا را شکر زمین شرایط بهتری پیدا کرده.

قائم‌مقام ملوان در رابطه با اینکه اگر بهشتی پول ندهد آنوقت چه می‌شود،‌ گفت:‌نمی‌دانم هیأت مدیره باید در این مورد تصمیم بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.