عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه قهر نکرده‌است، گفت: هیچ مشکلی با افشارزاده ندارم و این صحبت‌ها در خصوص قهرم تنها شایعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری جویباری با اظهار رضایت از وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم، راضی هستیم و تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم نفراتی که مورد نظر پرویز مظلومی بوده‌اند، را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص حضور پرویچ خاطرنشان کرد: او امروز ساعت ۳ وارد تهران شده و پس از انجام معاینات پزشکی در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد. ما با این بازیکن به توافق کامل رسیده‌ایم و انشاالله ظرف یکی دو روز آینده قراردادش را به ثبت خواهیم رساند.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت یعقوب کریمی نیز تاکید کرد: کریمی قرار بود صبح امروز به اصفهان برود اما به دلیلی اینکه صبح زود خواب مانده بود با پرواز عصر به اصفهان رفت تا با باشگاه سپاهان اصفهان کارش را به پایان برساند.

نظری جویباری در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود با افشارزاده مشکل داشته و قهر کرده است؟، تصریح کرد: با افشارزاده مشکلی نداشته‌ام و قهر من تنها شایعه است. تنها تلاش ما این است که بتوانیم مشکلات مالی تیم را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به قولی که در شروع تمرینات به بازیکنان برای پرداخت مطالبات داده‌ایم، نمی‌خواهیم مقابل آنها بدقول شویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قبل از شروع لیگ مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان گفت: فردا و روز دوشنبه بازیکنان استقلال در هیات فوتبال حاضر خواهند شد تا قرارداد خود را به ثبت برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.