کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

امیر عابدینی یکباره به سیم آخر زد و گفت یک دلال پرسپولیس امسال را بسته است. او حتی نام اختصاری این دلال را مطرح کرد. آنچه در ادامه می خوانید گفت و گو با «الف –س» است که عابدینی از او اسم برده .

فرهاد عشوندی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که هواداران پرسپولیس از بد بسته شدن تیم شان گلایه دارند ، امیر عابدینی با حرف هایش شوکی بزرگ وارد کرد. مدیر قدیمی پرسپولیسی می گوید یک دلال پرسپولیس امسال را بسته. دلالی که یک استقلالی است. کسی که به زعم عابدینی هم پرسپولیس را نابود می کند و هم برانکو را.

تقریبا برای همه اهالی فوتبال مشخص است عابدینی کدام دلال را می گوید اما این مدیر برنامه ها که ۳ بازیکن به پرسپولیس داده ، کسی که سابقه بازی در لیگ اتریش ،سایپا و استقلال را دارد ، تمایل ندارد که اسمش رسانه ای شود. او اما به پاره ای از این اتهامات پاسخ می دهد. اینکه چطور محمد انصاری ، به پرسپولیس پیوسته است:«درست است که انصاری یک سهمیه تیم را پر کرد اما او آمد و ۳ روز با تیم تمرین کرد و در تست خودش را به تیم تحمیل کرد. همین پرسپولیس مگر پیشتر عباس زاده را جذب نکرده بود ، یا همین امید ابراهیمی وقتی از لیگ یک به سپاهان رفت ، سنی بالای ۲۳ سال داشت و سهمیه بزرگسال بود. »انصاری اما پیوستنش به پرسپولیس حسابی باعث شده تا هواداران تیم کلافه باشند. بازیکنی که به جای ضرغام اسماعیل یا احسان حاج صفی به پرسپولیس آمده ، معلوم است که حساسیت زا می شود.

این اما تنها بهانه عابدینی و خیلی از پرسپولیسی ها برای انتقاد از مدیربرنامه هایی که دو بازیکن رسمی دیگر در پرسپولیس دارد ، نیست. آنها به محسن مسلمان هم انتقاد دارند. بازیکنی که امسال تقریبا بدون مشتری مانده بود. او بعد از ناکامی در پرسپولیس ، در ذوب آهن و فولاد هم ثمربخش نبود و مازاد اعلام شد و دوباره امسال آمد پرسپولیس ؛«کی؟ محسن؟ محسن همین امسال هم مشتری داشت. او از استقلال پیشنهاد جدی داشت و چون قبل از این در پرسپولیس بازی کرده بود ، تصمیم گرفت پرسپولیسی بماند. این حرف ها که می زنند عجیب است. محسن یکی از بهترین قراردادهای این فصل را داشته و به مناسب ترین قیمت به پرسپولیس پیوسته و بی شک کیفیت لازم را داشته که برانکو او را انتخاب کرده است.»

او البته امسال بازیکن دیگری هم در پرسپولیس داشته یعنی رامین رضاییان که شاید بهترین خرید امسال قرمزهاست. خودش به این بازیکن می نازد و می گوید اگر او این ستاره را به این تیم آورده یعنی کارش درست است. اگرچه عابدینی این نظر را ندارد. او درباره اتهام استقلالی بودن هم می گوید :«من حرفه ای هستم. نه استقلالی و نه پرسپولیسی ، دوران فوتبالم در تیم های زیادی بازی کردم که یکی از آنها هم استقلال بوده است.»

او البته اتهامات دیگری هم دارد ، اینکه مثلا ماریچ را آورده و مسئول مذاکره با استپانوویچ بوده است. او همان کسی است که گرفتن عکس یادگاری اش همراه با محسن مسلمان در کنار مدیر باشگاه پرسپولیس خبرساز شده بود؛«من هیچ ارتباطی با این دو بازیکن ندارم . آنها منیجر کروات داشتند که به تهران آمد. من به عنوان کمک آقای طاهری در مذاکرات نشستم و رقمی بیش از ۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس تخفیف گرفتم . »

او تقریبا همه اتهامات دیگرش را هم رد می کند. مثلا اینکه با برانکو یا مدیر برنامه های کرواتش در ارتباط است و کارهای ایران شان را انجام می دهد:«این ها دیگر شایعه است. من شاید کلا در این مدت یکبار برانکو را دیده ام . اصلا هم ارتباط یا دوستی بین مان نیست اصلا واسطه انتقال ، ماریچ با برانکو متفاوت است. این ها شایعات بی اساسی هستند. پرسپولیس فوروارد خارجی می خواهد و من دارم یک مهاجم کروات به اسم پروپیج را به ایران می آورم که به استقلال بیاید. اگر این قدر رابطه ام خوب بود که او را به پرسپولیس می دادم. نیازی نبود که بخواهم منتظر بمانم تا استقلالی ها این بازیکن را بگیرند. این ها همه اتهاماتی است که به من زدند. بار دیگر می گویم که فقط ۳ بازیکن در پرسپولیس امسال دارم و هیچ کدام از این بازیکنان هم خارج از عرف سر از پرسپولیس در نیاورده اند.»

او این دفاع را از خود دارد. این گفت و گو شاید یکی از معدود گفت و گوهای تاریخ خبرآنلاین باشد که اسم مصاحبه شونده در آن نیست. اگرچه با جست و جویی خیلی ساده می توانید نام مصاحبه شونده را متوجه شوید اما بر اساس قراری که با این واسطه نقل و انتقالات داشتیم ، نامش را منتشر نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.