مربی تیم فوتبال بانوان ملوان می‌گوید رقیبان این تیم با تماس‌ها و پیشنهادات مختلف بازیکنانش را وسوسه کرده‌اند.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شروع تمرینات تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: با توجه به اینکه سازمان لیگ ۶ شهریور را زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اعلام کرده ۶ تا ۸ هفته زمان لازم است تا تمرینات بدنسازی انجام شود و بازیکنان آماده شوند به همین دلیل در این فرصت تمرینات را با بازیکنان بومی ادامه می‌دهیم و بعد از جلسه با مالک جدید درباره جذب بازیکن صحبت می‌کنیم.

وی افزود: قرار است سرپرست تیم جلسه‌ای را با مالک باشگاه در خصوص جذب بازیکن و همین طور قرارداد جدید بازیکنان داشته باشد و به جمع‌بندی برسد. من با دنیامالی صحبت کردم و او خوشبین بود تا شرایط خوب برای بانوان فراهم شود. در این چند سال از تیم بانوان ملوان حمایت خوبی شده و هفته آینده معلوم می‌شود ما چه بازیکنانی خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینکه رقیبان در تلاش هستند بازیکنان بومی این تیم را جذب کنند، اظهار داشت: رقیبان ما با پیشنهاد‌ها و تماس‌هایشان بازیکنان‌مان را وسوسه کرده‌اند. اقبال و سارا قمی با پیشنهادهای نجومی شهرداری بم روبه‌رو شده‌اند و من امیدوارم بتوانیم بازیکنان بومی را حفظ کنیم.

ایراندوست در پاسخ به این سوال که تمرینات در همان انزلی پیگیری می‌شود و اینکه برگزاری دیدارهای دوستانه را در برنامه دارید یا خیر عنوان کرد: هر سال با تیم‌های بومی استان دیدارهایی داریم، اما با تیم‌های لیگ این طور نبوده است. همان طور که می‌دانید تیم‌های بانوان مشکل مالی دارند و یا برای حضور در لیگ آماده نیستند به همین دلیل مسابقه‌ای با این تیم‌ها نداشته‌ایم. تمرینات ما در ساحل انجام می‌شود و هفته آینده با زمینی که باشگاه در اختیارمان می‌گذارد تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.