ستاره منچستریونایتد بار دیگر لباس اولین تیم دوران حرفه‌ای‌اش را به تن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی، ستاره خط حمله منچستریونایتد موافقت خود را با پوشیدن لباس اورتون در بازی بزرگداشت دانکن فرگوسن، یکی از اسطوره‌های باشگاه آبی‌پوش در ماه آگوست اعلام کرد.

رونی، آگوست ۲۰۰۴ به دوران کوتاه همبازی بودن با دانکن فرگوسن خاتمه داد و  ۱۱ سال بعد از آن دوران، روز ۲ آگوست برای بازی بزرگداشت دوباره در تیم اول دوران حرفه‌ای‌اش توپ خواهد زد.

رونی در این باره گفت: وقتی یک جوان در حال رشد در کروکستث بودم، دانکن قهرمان فوتبالی‌ام بود.وقتی به تیم اول باشگاه رسیدم، دانکن از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نکرد.راهی بهتر از حضور در بازی بزرگداشت برای تشکر از خدمات این بازیکن وجود ندارد.او از من نخواست در این رقابت شرکت کنم اما درست مانند همه اورتونی‌ها، حمایت از فرگوسن با توپ زدن در این رقابت خاص را وظیفه خودم می‌دانم.

فرگوسن با زدن ۷۱ گل در ۱۹۱ بازی طی دو دوره بازی در اورتون یکی از ستاره‌های تاریخ باشگاه آبی‌پوش محسوب می‌شود.

فرگوسن به وضوح از حضور رونی در این رقابت خوشحال است: وین را از دوران کودکی‌اش می‌شناسم و حالا کاپیتان تیم‌ملی انگلیس  را به عنوان یک مرد بزرگ می‌شناسم. به دوستی با وین افتخار می‌کنم و می‌دانم او از اینکه به اینجا تعلق دارد، خوشحال است. بازی کردن این بازیکن بزرگ جهان در آن روز،  لذت‌بخش خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.