مدیرعامل باشگاه ذوب آ‌هن گفت: به هیچ وجه با آغاز رقابت‌های لیگ برتر در خارج از زمانی که سازمان لیگ برتر عنوان کرده است موافق نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، سعید آذری اظهار داشت: متاسفانه ظرف چند روز اخیر خبرهایی به گوش می رسد که بار دیگر به شان لیگ برتر ایران به عنوان لیگی که در راستای حرفه ای شدن گام بر می دارد،خدشه وارد می کند.

وی بیان کرد: با اینکه تیم ذوب آهن به همراه نفت تهران آخرین تیمی بود که فصل گذشته را به پایان رساند، بلافاصله برنامه های خود را سازماندهی کرد تا بتواند خودش را برای شروع لیگ در زمانی که سازمان لیگ برتر تعیین کرده بود، آماده کند و با وجود وقت کمتری که داشت تمام توانش را به کار گرفت تا از سایر تیمهای لیگ برتر  عقب نماند.

آذری ادامه داد: جلسات متعددی برگزار کردیم تا بتوانیم تیم را به خوبی ببندیم و از طرفی اردوی تمرینی خوبی در ایران و ترکیه برگزار کردیم تا بتوانیم در موعد مقرر آماده حضور در لیگ برتر شویم که خبرهایی مبنی بر تعویق و فشارهایی برای شروع دیرتر از موعد لیگ برتر ما را نگران می سازد.

مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد: همین جا اعلام می کنم که به عنوان باشگاهی که سعی می کند برنامه مدار حرکت کند به هیچ وجه با شروع همراه با تعویق لیگ برتر موافق نیستیم و تیمهایی که به زمان اعلام شده توسط سازمان لیگ احترام گذاشتند نباید قربانی سایر تیمهایی شوند که دوست دارند با فشار به سازمان لیگ، شروع مسابقات را به تعویق بیندازند.

وی در پایان گفت: بحث من صرفاً‌ بحث آماده بودن یا نبودن تیمها نیست،‌ موضوع نظم برگزاری مسابقات است که نباید دائم دستخوش سلایق شود. شک نکنید که این تغییر زمانها به روند حرفه ای شدن فوتبال ضربه وارد می کند و این موضوع اصلا به صلاح فوتبال نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.