سرو صدای اتومبیل عروسی که از خیابان مجاور محل بازی پرسپولیس و حریفش می‌گذشت باعث شد برای لحظاتی توجه برخی بازیکنان درون زمین به آن جلب شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به ترکیه، دیدار تیم‌های پرسپولیس و المپیک ترینیداد و توباگو با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

حدود ۴۰هوادار ایرانی با شروع نیمه دوم خودشان را به استادیوم شهر گیزیلچه حمام رساندند تا نیمه دوم بازی نماینده ایران در این بازی تدارکاتی را از نزدیک تماشا کنند.

* پرسپولیس در نیمه دوم با سه تعویض به بازی رفت. بر این اساس رضا خالقی‌فر، علی علیپور و میلاد کماندانی سه بازیکنی بودند که در آغاز نیمه به جای امید عالیشاه، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده به بازی رفتند. همچنین دقایقی بعد از بازی محسن بنگر و هادی نوروزی هم از بازی بیرون آمدند تا انصاری و رحمتی به جای آن‌ها به بازی بروند البته در دقیقه ۶۵ مرتضی قدیمی‌پور هم به جای محمد باقر شعبانی به بازی آمد. همچنین رضا نورمحمدی هم از بازی بیرون آمد تا لامی‌نژاد به جای وی به بازی بیاید.

* چند هوادار ترکیه‌ای با پرچم تیم بشیکتاش به استادیوم آمدند تا این بازی را تماشا کنند

* رامین رضائیان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی لقب جدیدی گرفت. این بازیکن از سوی هواداران با شعار رامین دنی آلوز تشویق شد.

* با توجه به اینکه امروز تولد مهدی طارمی است مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس است هواداران تولد این بازیکن را جشن گرفتند.

* از آنجایی که کنار زمین خیابان شهر گیزیلچه حمام است یک اتومبیل عروس بوق زنان از کنار زمین رد شد تا برای لحظاتی توجه برخی از بازیکنان داخل زمین را به خود جلب کند.

* داور چهارم این بازی از یکی از همراهان تیم پرسپولیس دلیل شعار هواداران پرسپولیس را پرسید چرا که بعد از گلی که علی علیپور به ثمر رساند هواداران پرسپولیس علیه تیم  استقلال شعار دادند و این مسئله برای داور چهارم جای تعجب داشت که به او توضیح داده شد در فوتبال ایران به دلیل رقابت پرسپولیس و استقلال هر زمان یکی از این دو تیم به حریفش گل بزند تیم دیگر توسط طرفدارانش مورد شعار قرار خواهد گرفت.

* یکی از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی که میان هواداران ایرانی ایجاد کرده بود باعث به وجود آمدن سروصدای زیادی در ورزشگاه شد که این مسئله باعث شد تا ساکنان ساختمان‌های اطراف برای پی‌گیری این سروصدا به بالکن و یا پشت بام بیایند.

 به گزارش خبرگزاری فارس دیدار تیم‌های پرسپولیس و تیم المپیک ترینیداد و توباگو تا دقیقه ۸۰ با یک گل به سود سرخپوشان در جریان است. که تک گل این بازی را تا این لحظه علی علیپور به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.