قائم مقام باشگاه صبا گفت: حضور علی دایی در تیم باعث می‌شود که ظرفیت تیم بالا برود.

مجتبی رمضان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص حضور علی دایی در تیم فوتبال صبا اظهار داشت: معتقدم که با حضور دایی در تیم ظرفیت تیم بالاتر خواهد رفت و قطعاً شرایطمان بهتر خواهد شد، زیرا دایی خودش اعتبار دارد. قرار است امروز و فردا وضعیت تیم مشخص شود و بازیکنان مدنظر جذب شوند.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود هاشمی بیک‌زاده، امیرحسین صادقی، عباس‌زاده و رضا حقیقی در لیست علی دایی قرار دارند، تأکید کرد: این بازیکنان در لیست دایی هستند و ما درحال مذاکره هستیم اما هنوز چیزی قطعی نشده و تنها قرارداد حامد لک را که به مدت یک فصل است ثبت کرده‌ایم.

وی درمورد احتمال حضور محمد قاضی و حمید علی‌عسگر خاطرنشان کرد: در مورد حمید علی‌عسگر صحبتی نشده و درخصوص قاضی هم دایی باید تصمیم بگیرد.

قائم‌مقام باشگاه صبا درمورد اینکه آیا تغییر و تحولاتی در مدیریت کلان باشگاه صبا اتفاق خواهد افتاد، آیا قرار است از سوی بخش خصوصی که صبا را خریداری کرده تغییراتی ایجاد شود، گفت: این مسئله را باید استانداری و بخش خصوصی تصمیم بگیرند. به هر حال ما تا زمانی که وظیفه داشته باشیم خدمت خواهیم کرد و هر موقع هم که به ما بگویند بروید، بدون مشکل خواهیم رفت. به هر حال در ورزش و به‌خصوص فوتبال چنین مسائلی اتفاق می‌افتد و امری طبیعی است.

رمضان‌بیگی درخصوص دستیاران دایی تصریح کرد: هم‌اکنون تارتار دستیار اول است و درخصوص سایر نفرات هم قرار است خود علی دایی تصمیم بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.