هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها با تمجید از یوونتوس شایعه انتقالش به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه که از وضعیت خود در بایرن مونیخ راضی نیست و شایعه شده در صورت جدایی از این تیم مقصد احتمالی‌اش یوونتوس خواهد بود، گفت: به نظرم یوونتوس شانسی به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نرسید، چون این تیم فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرد. یووه فصل گذشته شرایط را برای تصاحب عناوین قهرمانی مدیریت کرد. باید بگویم که یوونتوس باشگاه خیلی خیلی بزرگی است، اما در حال حاضر نمی‌خواهم در خصوص شایعه پیوستنم به این تیم نظری بدهم، چون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

زننده گل قهرمانی ژرمن‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل آرژانتین که این روزها مورد انتقاد برخی از کارشناسان آلمانی است، تصریح کرد: به نظرم بازی در خارج از آلمان می‌تواند تجربه خوبی برای من باشد، تجربه زبان جدید و فرهنگی نو. چنین تجربه‌ای را دوست دارم، اما همانطور که گفتم من در مراحل ابتدایی دوران حرفه‌ای خودم هستم. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

گوتسه ۲۳ ساله که سال ۲۰۱۳ از دورتموند به باواریایی‌ها پیوست تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ با سرخپوشان مونیخی قرارداد دارد. او در فصل گذشته در ۴۸ بازی از رقابت‌های مختلف برای قهرمان آلمان به میدان رفت و ۱۵ گل هم به ثمر رساند.

طبق اخبار منتشرشده در رسانه‌ها، آرسنال هم در کنار یوونتوس وضعیت هافبک نفوذی بایرن مونیخ را زیرنظر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.