مدافع کاستاریکایی پرسپولیس اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مایکل اومانیا با ترک اردوی تیم ملی کاستاریکا قصد دارد روز دوشنبه هفته جاری راهی تهران شود. بعد از نیمکت‌نشینی اومانیا در رقابت‌های گلدکاپ، این بازیکن به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیغام داد این آمادگی را دارد که با ترک اردوی تیم ملی کشورش راهی تهران شود. بعد از طرح این موضوع قرار شد مسئولان باشگاه پرسپولیس برای روز شنبه (امروز) جهت سفر اومانیا به تهران بلیت تهیه کنند، اما به خاطر نبود بلیت در این تاریخ آنها مجبور شدند برای روز دوشنبه بلیت برگشت اومانیا را تهیه و برای او ارسال کنند.

اومانیا روز دوشنبه کاستاریکا را به مقصد ایران ترک خواهد کرد و بامداد روز چهارشنبه در تهران خواهد بود. با توجه به اینکه اومانیا مبلغ قابل توجهی از قرارداد قبلی‌اش را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است، به مسئولان این باشگاه پیغام داده قبل از تسویه حساب در دور جدید تمرینات سرخپوشان حاضر نخواهد شد.

کاروان پرسپولیس روز پنجشنبه ترکیه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و با این شرایط اومانیا در تهران به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد. البته اومانیا چون در اردوی تیم ملی کشورش حضور داشته از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد و با شروع لیگ مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

تیم ملی کاستاریکا با صعود از مرحله گروهی رقابت‌های گلدکاپ روز دوشنبه در مرحله حذفی این مسابقات به مصاف تیم ملی مکزیک خواهد رفت، اما اومانیا به دلیل ترک اردوی تیمش و سفر به تهران در این دیدار غایب خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.