مربیان پرسپولیس برای رسیدگی به مسائل انضباطی برخی سرخپوشان جلسه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان پرسپولیس روز جمعه را به استراحت و گشت‌و‌گذار در شهر آنکارا پرداختند تا با روحیه بهتر و شاداب‌تری هفته دوم اردوی خود در ترکیه را پشت‌سر بگذارند. با وجود اینکه سرخپوشان قرار است عصر امروز (شنبه) دومین بازی دوستانه خود را در این اردو انجام دهند، برانکو ساعت ۱۰ صبح یک جلسه تمرین سبک و با نشاط برای شاگردانش در نظر گرفت.

* اعضای تیم پرسپولیس دیروز ناهار را میهمان سفارت ایران در ترکیه بودند. سرخپوشان بعد از صرف ناهار به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه در بازار شهر آنکارا به گشت‌وگذار پرداختند و نیمی از بازیکنان هم به هتل پاتالیا  (محل اقامت تیم)  برگشته و به بازی والیبال پرداختند.

* شب گذشته (جمعه‌ شب) جلسه خصوصی بین مصطفی قنبرپور و برانکو در هتل برگزار شد. در این جلسه در خصوص مسائل انضباطی تیم صحبت شد و  اینکه سرخپوشان در بازی دوستانه امروز تیم‌شان با ترینیدادوتوباگو، با بازیکنان حریف درگیر نشوند. در بازی قبل پرسپولیس با تیم گنچلربیرلیی تعدادی از بازیکنان در چند صحنه با بازیکنان حریف مشاجره لفظی شدید داشتند و این مسئله ناراحتی مربیان این تیم را در پی داشت. قرار است برانکو در این زمینه قبل از مسابقه تذکرات لازم را به شاگردانش بدهد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح روز جمعه مبلغ ۱۵۰ دلار به سرخپوشان به عنوان پول توجیبی پرداخت کردند تا به نوعی آنها را شارژ مالی کرده باشند.

* محسن مسلمان که از روز چهارشنبه هفته گذشته به اردوی سرخپوشان ملحق شد، همچنان با مشکل عفونت چشم مواجه است، اما با این حال تمرینات خود را در کنار بازیکنان تیم انجام می‌دهد.

* ماریچ و نورالهی بازیکنان مصدوم اردوی سرخپوشان هستند که در بازی امروز پرسپولیس هم قرار نیست بازی کنند.

* پیراهن‌های قرمز‌ رنگی که روز سه‌شنبه هفته گذشته از تهران برای سرخپوشان فرستاده شد، فاقد شماره بود. به همین خاطر گروه تدارکات تیم امروز صبح لباس‌ها را به آنکارا برد تا آنها را شماره بزند.

* دیدار عصر امروز پرسپولیس مقابل ترینیدادوتوباگو ساعت ۱۷ به وقت محلی و در ورزشگاه گیزیلچه برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.