مدیرعامل باشگاه صبا گفت: در نیم‌فصل گذشته هم علاقه‌مند به حضور علی دایی بودیم که این اتفاق رخ نداد.

عباس جهان‌بینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لیست بازیکنان صبا پس از حضور علی دایی در این تیم اظهار داشت: ما تعدادی جای خالی داریم امروز جلسه‌ای را هم با دایی و تارتار برگزار کردیم. قرار شده است ابتدا دایی ارزیابی از تیم داشته باشد و در نقاطی که دچار مشکل هستیم بازیکن جذب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نقل و انتقالات و بازیکنانی که بیرون مانده‌اند سعی می‌کنیم بهترین‌ها را جذب کنیم. هنوز هیچ بازیکنی قطعی نشده اما تا حدودی مشخص شده است. ما در پست مدافع میانی، هافبک دفاعی و خط حمله خلا داریم که ان‌شالله در چند روز آینده با بازیکنان مدنظر قرارداد می‌بندیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن خارجی هم هست یا خیر تصریح کرد: اگر نتوانیم به هدف مورد نظر خود در خصوص جذب بازیکن داخلی برسیم نگاهی به بازیکن خارجی خواهیم داشت.

جهان‌بینی در مورد دستیاران دایی تاکید کرد: تارتار دستیار اوست و سایر نفرات را هم قرار شده خود علی دایی تصمیم بگیرد. 

وی در خصوص اینکه آیا زمان برای صبا دیر نشده یادآور شد: به نظرم ۳ هفته‌ای عقب هستیم باید تلاش کنیم تا این زمان از دست رفته را جبران کنیم. امیدوارم با حضور دایی و اضافه شدن بازیکنان و تلاش بیشتر بتوانیم این فاصله را جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه آیا دایی انتخاب شده اوست گفت: جمع‌بندی هیأت مدیره این بود. ما در نیم فصل هم علاقه‌مند بودیم که دایی به ما اضافه شود.

وی در مورد اینکه آیا صحت دارد که می‌گویند قرارداد دایی با صبا ۲ میلیارد است تاکید کرد: اساسا در مورد بحث رقم قرارداد تا زمانی که به صورت رسمی منتشر نشود نمی‌توان صحبت کرد و من هم جایز نیستم. اجازه بدهید وقتی قرار شد رسما اعلام کنیم مبلغ را رسانه‌ای خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.