نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و نیروی زمینی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در کمپ دهکده ورزشی کردان در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان پرویز مظلومی در طول این نیمه بازی را در اختیار داشتند ولی موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نشد و تنها مالکیت توپ در اختیار آبی‌پوشان بود البته در دقیقه ۲۸ بازی ضربه میثم مجیدی به تیر دروازه حریف اصابت کرد و به بیرون رفت.

در ترکیب تیم نیروی زمینی سعید حلافی بازیکن اسبق پرسپولیس نیز حضور دارد و علی باغ‌میشه بازیکن سابق تراکتورسازی و پرسپولیس به عنوان دستیار فلاحت‌زاده فعالیت می‌کند.

این مسابقه حاشیه‌هایی نیز در نیمه اول داشت که در زیر می‌خوانید:

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرفتن عکس تیمی بودند بهنام برزای در بین آنها حضور نداشت و استقلالی‌ها ۱۰ نفره عکس گرفتند که البته روزبه چشمی برای تکمیل کارد تیم به آنها اضافه شد و ۱۱ نفره شوند.

* پرویز مظلومی به نقطه کرنر که مهدی رحمتی در دروازه جنوبی زمین حضور داشت رفت و از آنجا بازی را تماشا کرد.

* در دقیقه ۳۰ مسابقه داور از حنیف عمران‌زاده خواست تا جی‌پی‌اس خود را باز کند تا باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان نشود که این مسئله توسط مدافع استقلال صورت گرفت.

* نیمکت‌نشینان تیم استقلال در اواسط نیمه اول به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شده و آماده بازی در نیمه دوم شدند.

* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان نیز در طول برگزاری نیمه اول در کنار زمین با منصور پورحیدری صحبت کرد و البته بازی را از نزدیک نظاره‌گر شد.

* جاسم کرار در طول نیمه اول چندین بار دچار آسیب‌دیدگی شد اما به بازی ادامه داد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.