سرمربی استقلال خوزستان در جریان دیدار تیم‌های استقلال و نیروی زمینی در محل برگزاری این دیدار حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و و نیروی زمینی در حالی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در کردان کرج آغاز شده است که این دیدار با حاشیه‌های زیر همراه است:

*عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که به همراه تیمش برای سپری کردن اردوی تدارکاتی راهی کردان شده است همزمان با آغاز دیدار استقلال و نیروی زمینی در محل برگزاری دیدار آغاز شد و ضمن خوش و بش با پرویز مظلومی و مهدی رحمتی و همچنین با سایر استقلالی‌ها در کنار پرویز مظلومی به تماشای این مسابقه نشست.

*میثم مجیدی مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان و بازیکن سابق تیم عبدالله ویسی،‌با حضور این مربی در محل برگزاری دیدار دو تیم به سمت وی رفته و برای حضور در بازی از او رخصت گرفت.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال بودند قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت‌نشینان رفته و به آنها دست دادند. ضمن اینکه حلقه اتحاد استقلالی‌ها قبل از آغاز این دیدار دوستانه قابل توجه بود.

*در بین تماشاگرانی که برای تماشای این مسابقه حاضر شده‌اند چند خانم نیز دیده می‌شود. همچنین استقبال تماشاگران به قدری زیاد است که در کنار زمین هرج و مرج و بی‌نظمی زیادی دیده می‌شو تا جایی که مسئولان مجبور به استفاده از چند نفر برای ایجاد نظم و ساماندهی هواداران شدند.

*توحید غلامی بازیکن سابق استقلال در ترکیب نیروی زمینی دیده می‌شود.

*ادموند اختر پیشکسوت استقلال و مدیر برنامه‌‌های مدافع ارمنی این تیم نیز در کنار زمین حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.