رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افطاری رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه رشته‌های المپیکی به حمایت‌های بیشتر دولت نیازمند هستند، پیشنهاد داد تیم ویژه‎ای برای حمایت و بررسی رشته‎های المپیکی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر در ضیافت افطاری رییس جمهوری با جامعه ورزش ضمن قدر دانی از تلاش‎های تیم هسته‎ای ایران گفت : خدا را شاکریم که  استقامت ملت ایران در برابر اصول انقلابی واعتقادی‎اش به نتیجه رسید و بار دیگر توانست به جایگاه واقعی‎اش در عرصه بین‎الملل دست پیدا کند. 

 وی ادامه داد : تشکر می‎کنیم از تیم دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران که دل مردم را شاد کردند و همچنین قدردان حمایت‎های دولت از ورزش قهرمانی با وجود مشکلات مالی که داشته، هستیم. 

 رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم رویدادهای پیش روی ورزش ایران رامورد توجه قرار داد و اظهار داشت:  از این فرصت استفاده می‌کنم و توجه شما را به المپیک ریو به عنوان یکی از رویدادهای مهم ورزشی جلب می‌کنم که نزدیک به یکسال تا زمان برگزاری‌اش، فرصت باقی مانده، این درحالی است که ورزشکاران کشورمان برای  کسب مجوزحضور در این رویداد، تنها ۸ ماه دیگرفرصت دارند. 

وی تصریح کرد : هم اکنون بیش از ۵۰ فدراسیون در کشور فعال هستند اما سهم ما از مدال‌های این رویداد بزرگ تنها در ۴ رشته ورزشی خلاصه شده است. 

پولادگر با بیان اینکه این تعداد مدال برای  کشوری مثل ایران کافی نیست، افزود: امیدوارم با حمایت‌های بیشتر دولت، بتوانیم علاوه برتوسعه ورزش قهرمانی، تعداد مدال‌های‌مان را در این رویداد بزرگ که  تنها ۲۰ هزار خبرنگار از سراسر جهان  آن را پوشش می‎دهند را افزایش دهیم. 

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این روزها، روزهای سرنوشت‌سازی برای ورزش ایران  است و امیدوارم، دولت نگاه ویژه‌ای به رشته‌های ورزشی المپیکی داشته باشد. 

محمد پولادگر در پایان گفت: خوب است تیم ویژه‎ای برای حمایت و بررسی رشته‎های المپیکی تشکیل شود تا فرزندان این سرزمین بتوانند با کسب افتخارات بیشتر  دل مردم را شاد کنند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.