رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: ما دل‌مان می‌خواهد تا تیم‌های حاضر در لیگ برتر سرحال باشند، اما امیدوار نیستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در پایان مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال درخصوص مراسم قرعه‌کشی اظهار داشت: بقیه باید بگویند که مراسم چگونه بود. ظاهر و باطن مراسم را همه دیدند و فکر می‌کنم مراسم خوبی بود. ما دل‌مان می‌خواهد تا تیم‌های حاضر در لیگ برتر سرحال باشند، اما به این موضوع امیدوار نیستیم چراکه هنوز تکلیف تیم‌های راه‌آهن و پیکان مشخص نیست و هر کدام که به لیگ بیایند اعتراض خواهند داشت، چراکه دیر بسته می‌شوند.

وی درمورد اینکه لیگ سال گذشته بی‌ سر و ته بود، تصریح کرد: این اظهار نظر درست نیست. امیدوارم لیگ پیش‌رو خوب و پر بار باشد. برای فصل گذشته شائبه‌ای وجود نداشت، بلکه تنها بحث داوری مطرح بود و یک اتفاق رخ داده بود.  درست نیست که بگوییم لیگ سال گذشته بی سر و ته بود، چراکه اتفاق داوری رخ داده بود و ممکن است سال آینده هم پیش بیاید و این موضوع دست ما نیست.

تاج در مورد اینکه آیا از فغانی خبر دارید یا خیر، گفت: خیر؛ خبری از وی ندارم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درخصوص برگزاری دربی در هفته یازدهم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برگزاری دربی پایتخت در هفته یازدهم بهتر از برگزاری آن در هفته آخر است.

وی درمورد کناره‌گیری خریدار صبا عنوان کرد: این مشکل خودشان است و باید آن را حل کنند. بعید می‌دانم اتفاقی باشد که بخواهند تیم را منحل کنند.

رئیس سازمان لیگ در مورد تیم‌های بدهکار لیگ برتر گفت: اسامی آنها را قبلاً اعلام کرده بودیم.

تاج درخصوص شرایط برگزاری مسابقات پلی‌آف تصریح کرد: نمی‌توان اظهار نظر خاصی انجام داد و باید منتظر نظر کمیته استیناف ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.