عضو هیأت رئیسه فدراسیون می‎گوید: با صعود مستقیم سه تیم از دسته اول به لیگ برتر، عدالت فوتبال رعایت می‎شود.

حیدر بهاروند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به بیست تیمه شدن لیگ دسته اول فوتبال در فصل جاری، گفت: با این تصمیم به جرأت می‎توان گفت عدالت فوتبالی را شاهد خواهیم بود و تیم‎ها نیز انگیزه مضاعفی پیدا می‎کنند.

وی با بیان اینکه به شخصه با برگزاری پلی‎اف مخالف بودم، اظهار کرد: آیا تیمی که ۳۸ بازی انجام می‎دهد و با هزینه‎های هنگفتی در مسابقات شرکت می‎کند، حقش نیست در لیگ برتر حضور یابد ولی یک تیم لیگ برتری تنها با یک بازی در پلی‎اف در لیگ برتر باقی بماند و این عین بی‎عدالتی بود.

بهاروند صعود مستقیم سه تیم دسته اولی به لیگ برتر را سرآغاز تحولی عظیم در فوتبال کشور، معرفی پدیده‎های جدید و ایجاد انگیزه بیشتر برای تیم‎ها دانست و ادامه داد: فدراسیون با این کار شرایط و عدالت را برای همه تیم‎ها برقرار کرده و تصمیم هیأت رئیسه این ذهنیت که توجهی به لیگ دسته اول نداریم را از بین می‎برد.

این عضو فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان مستعد و خوبی در لیگ دسته اول باشگاه‎های کشور وجود دارد، تأکید کرد: خوشبختانه شاهد هستیم لیگ یک روز به روز بهتر می‎شود و این نویدبخش روزهای خوب فوتبال کشور است.

رئیس هیأت فوتبال لرستان تصریح کرد: با انگیزه‎ای که در لیگ یک ایجاد کرده‎ایم، پویایی ویژه‎ای در فصل آتی از آن شاهد خواهیم بود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.