شرایط نامشخص ایکر کاسیاس و نزدیک شدن جدایی او از رئال مادرید از عناوین اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به کاسیاس اختصاص داد و نوشت، او و رئال مادرید به توافق نزدیک شدند. رئال‌ مادرید خواهان دخیا است و پرداخت بخشی از قرارداد ایکر، انتقال احتمالی او را آسان خواهد کرد. گفته می‌شود کاسیاس نظر مثبتی به پیشنهاد پورتو دارد.

عنوان مهم دیگر مارکا به آردا توران اشاره دارد. این روزنامه می‌نویسد: به دلیل این که اینیستا در زمین بتواند آزادی عمل بیشتری داشته باشد، انریکه خواهان آردا بود.

ویتو، بازیکن جدید آتلتیکو مادرید هم در عناوین اصلی این روزنامه دیده می‌شود. این بازیکن برای ۶ فصل در تیم مادریدی بازی خواهد کرد و از امروز تمرین‌های خود را با تیم جدیدش آغاز می‌کند.

روزنامه آ اس نیز تیتر نخست خود را به ایکر کاسیاس اختصاص داد. پیشنهاد پورتو مبنی بر جذب کاسیاس و تمایل او به بازی در این تیم در لیگ برتر پرتغال سر و صدای زیادی به راه انداخت و تمام روزنامه‌های ورزشی این کشور عنوان نخست خود را به کاسیاس اختصاص دادند.

تصمیم لیونل مسی به ترک تیم ملی آرژانتین از عناوین مهم دیگر این روزنامه است. انتقادهای فراوانی پس از پایان کوپا آمه‌ریکا به او شد که باعث شده است، ستاره آرژانتینی به فکر کناره‌گیری از تیم ملی برای مدتی بیفتد.

تیتر یک روزنامه موندو دپورتیوو به آردا اختصاص دارد. توران که در ترکیه به سر می‌برد، گفت: آرزویم بازی در بارسلوناست. وقتی متوجه شدم که بارسلونا به جذب من علاقمند است به پیشنهادهای دیگر توجهی نکردم.

این روزنامه همچنین نوشت: لوچو به توران خوش‌آمد گفت. مراسم معارفه بازیکن ترکیه‌ای جمعه در نوکمپ برگزار می‌شود.

دپورتیوو در عنوانی به مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس اشاره دارد. تونی مارتین آلمانی در دور چهارم رقابت‌ها در صدر قرار گرفت.

عنوان نخست اسپورت هم از آن آردا توران است: او فردا به بارسلونا می‌آید. آردا گفت: می‌خواهم قهرمان لیگ قهرمانان شوم. اینیستا الگوی من است و مسی از جهانی دیگر آمده.

این روزنامه همچنین به سخن نیمار درباره او اشاره کرد. نیمار گفت: توران به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.